ایجاد تعادل در بازار با خرید گوشت مرغ از مرغداران

ایجاد تعادل در بازار با خرید گوشت مرغ از مرغداران
مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی از خریداری گوشت مرغ با شرایط جدید به صورت تهاتر، با هدف تنظیم ذخایر راهبردی و تعادل بخشی بازار در استان خبر داد.
علی محسن پور گفت: بر این اساس در ازای هر کیلوگرم مرغ منجمد تحویلی به شرکت پشتیبانی امور دام توسط تولید کنندگان، مقدار 1625 گرم ذرت و 875 گرم کنجاله سویا به نرخ مصوب از محل انبارهای شرکت به واحدهای مرغداری متقاضی توزیع می شود.
محسن پور افزود: گوشت مرغ طی روزهای گذشته در بازار با افت قیمت مواجه شده و همینطور نگرانی های جدی برای تولیدکنندگان بوجود آورده است.
وی یادآور شد: شرکت پشتیبانی امور دام وظیفه ایجاد تعادل در بازار را دارد ، چرا که به همان میزان که مدافع حقوق مصرف کنندگان است باید مدافع تولیدکنندگان هم باشد.
مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان همچنین از عقد قرارداد با واحدهای پرورش گله گوشتی برای خرید گوشت مرغ مازاد این واحد تولیدی به صورت منجمد کارتنی شیرینگ پک همراه با تحویل نهاده از سوی شرکت پشتیبانی امور دام خبر داد.
وی تاکید کرد: به منظور ایجاد تعادل در بازار عرضه نهاده‌های طیور و کاهش قیمت تمام شده محصول و همچنین تداوم جوجه ریزی در واحدهای مرغ گوشتی، مرغ تخمگذار و مرغ مادر گوشتی در سال گذشته مقدار 53 هزار و 230 تن نهاده دامی و 410 هزار قطعه جوجه یکروزه بین واحدهای مرغداری و پرورش طیور در استان توسط شرکت پشتیبانی امور دام توزیع شد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com