اهدای لوح تقدیر انجمن صنفی رسانه‌های کشاورزی و صنایع غذایی کشور به وزیر جهاد کشاورزی

اهدای لوح تقدیر انجمن صنفی رسانه‌های کشاورزی و صنایع غذایی کشور به وزیر جهاد کشاورزی
تصویر:اهدای لوح تقدیر انجمن صنفی رسانه‌های کشاورزی و صنایع غذایی کشور به وزیر جهاد کشاورزی
انجمن صنفی رسانه‌های کشاورزی و صنایع غذایی کشور با اهدای لوح تقدیر به سیدجواد ساداتی‌نژاد، از تدبیر و مدیریت کاری وزیر جهاد کشاورزی در حوزه کشاورزی و تامین غذا و نگاه مثبت و راهبردی به رسانه‌های تخصصی کشاورزی و استقبال از نقدها همراه با راهکار رسانه‌ای تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، این لوح تقدیر در نشست انجمن صنفی رسانه‌های کشاورزی و صنایع غذایی کشور با سیدجواد ساداتی‌نژاد به پاس سعه صدر و نگاه وزیر جهاد کشاورزی به آینده امنیت غذایی و رساتر شدن صدای کشاورزان و همچنین تدبیر و مدیریت کاری وی در حوزه کشاورزی و تامین غذا اهدا شد. در این لوح سپاس آمده است؛

جناب آقای دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد
وزیر محترم جهادکشاورزی

رجاء واثق دارد تدبیر و مدیریت کاری جنابعالی در حوزه کشاورزی و تامین غذا از تجربه تدریس و علم‌آموزی در دانشگاه تا قانونگذاری در مجلس و مقام‌عالی وزارت در وزارتخانه، توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین وزرای کشاورزی جمهوری اسلامی ایران و وزرای کابینه دولت سیزدهم برای جنابعالی احراز کند.
در این مسیر، بهره‌گیری از مدیران ارشد، عمل‌گرا و دارای رزومه مثبت و همکاری با آنها فارغ از گرایشات سیاسی و به صرف توانایی کاری اعم از مدیران دولت‌های قبلی و فعلی نیز توانسته است تحت مدیریت شما موفقیت‌های بیشتری برای وزارتخانه به ارمغان بیاورد.
خوشبختانه نگاه مثبت و راهبردی شما به رسانه‌های تخصصی کشاورزی و استقبال از نقدها همراه با راهکار رسانه‌ای و صدور دستور برای تعامل و حمایت بیشتر از رسانه‌ها موجب شد، تا رسانه‌ها با حساسیت و کارشناسی بیشتر به نقد و تحلیل و تولید محتوا بپردازند و در مواردی خدمات ترویجی، طرح نوآوری‌ها و اطلاع‌رسانی آنها علاوه بر روشن کردن مسیر پیش‌روی کارشناسان، باری از دوش وزارتخانه برداشته است.
به همین مناسبت ضمن تقدیر و سپاسگزاری از سعه‌صدر جنابعالی و نگاه شما به آینده امنیت غذایی و رساتر شدن صدای کشاورزان، این لوح تقدیر تقدیم می‌شود.

انجمن صنفی رسانه‌های کشاورزی و صنایع غذایی کشور
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com