امکان تغییر قیمت مرغ

امکان تغییر قیمت مرغ
مدیرعامل اتحادیه مرغ گوشتی گفت: قیمت مصوب مرغ هنوز ابلاغ نشده است. منتظریم شرکت پشتیبانی امور دام به صورت رسمی قیمت خرید مازاد مرغ مرغداران را اعلام کند
محمد یوسفی، در خصوص قیمت‌گذاری ستاد تنظیم بازار و پشتیبانی امور دام برای خرید مرغ‌های کشتارشده توسط پشتیبانی امور دام اظهار کرد: ما به قیمت اعلام شده در جلسه ستاد تنظیم بازار اعتراض داریم اما این قیمت‌ها هنوز ابلاغ رسمی نشده است.
وی افزود: ما هم به صورت شفاهی این قیمت‌ها را شنیده‌ایم و به صورت شفاهی هم اعتراض داشته‌ایم و منتظر ابلاغ رسمی هستیم تا شرکت پشتیبانی امور دام به صورت رسمی قیمت خرید مازاد مرغ مرغداران را اعلام کند.
مدیرعامل اتحادیه مرغ گوشتی با اشاره به این نکته که در رابطه با این قیمت‌گذاری، کارشناسی دقیقی انجام نشده، اذعان داشت: یقینا در این قیمت‌گذاری تمام مسائل و مشکلات مرغداران مدنظر قرار نگرفته است.  منتظریم ابلاغ رسمی قیمت انجام شود و ما با توجه به قیمت‌های تمام شده روز بررسی کنیم که منافع ما هم در آن لحاظ شده یا خیر.
یوسفی تاکید کرد: قیمت اعلام شده 9800 تومان رسمی نیست. هفته گذشته مجددا قیمت را 10 هزار و 500 تومان اعلام کردند اما هنوز ابلاغ نشده و امکان تغییر مجدد آن وجود دارد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com