افزایش حمایت کشاورزان از ترامپ با نزدیک شدن به استیضاح

به نقل از رسانۀ Farm Jounal با نزدیک شدن به زمان استیضاح پرزیدنت ترامپ، رأی حمایت از او در میان کشاورزان به بالاترین رقم در دوران رسید. از میان 1میلیون و 225 هزار کشاورز و دامداری که در نظرسنجی این ماه شرکت کرده بودند، %82 شدیداً یا تقریباً موافق شیوۀ مدیریت و عملکرد او به عنوان رئیس جمهوربودند. این رقم نسبت به رقم %78 ماه گذشته افزایش یافته است.  تنها %17 از پاسخ دهندگان در نظرسنجی ماه دسامبر(ماه جاری) از شیوۀ عملکرد رئیس جمهور اظهار نارضایتی کردند.
این نظرسنجی از جمعه 13 دسامبر تا دوشنبه 16 دسامبر تنها چند روز پیش از دفاع ترامپ با خواندن نامه در مجلس، انجام شد.
Jim Wiesemeyer از موافقین حزب کشاورز گفت: "ارقام هیچ گونه تردید و دودلی در میان هواداران مزرعه دار و کشاورز ترامپ نشان نمی دهد. افزایش رقم در مقایسه با نظرسنجی پیشین عجیب و تعجب آور است چرا که موضوع اعلان استانداردهای سوخت تجدیدپذیر از سوی EPA مطرح است و اینکه آیا رئیس جمهور به تعهدات خود به ذرت کاران در رابطه با سوخت اتانول پایدار خواهد ماند یا خیر."
دانلود
وی در ادامه افزود: "در صورت پایداری بر تعهدات، حتی آمار و ارقام بالاتر از این هم خواهد رفت؛ به ویژه با اخبار خوش بینانه و مثبت در زمینۀ تجارت USMCA (موافقت نامۀ ایالات متحده با مکزیک و کانادا) و چین؛ همچنین موافقت نامۀ در پیش روی ایالات متحده و ژاپن در زمینۀ روابط تجاری."
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com