افزایش بهره‌وری در صنعت مرغ با به روزرسانی تجهیزات کشتارگاه‌ها

افزایش بهره‌وری در صنعت مرغ با به روزرسانی تجهیزات کشتارگاه‌ها
رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت: تولید محصول با کیفیت و افزایش بهره‌وری در صنعت مرغ نیازمند تجهیز کشتارگاه‌های طیور به فناوری‌های روز است.

عبدالرضا بازدار ظهر چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات ساختاری کشتارگاه‌های طیور استان البرز در قرارگاه امنیت غذایی با استماع نظرات مدیران کشتارگاه‌های طیور و مشکلات این حوزه با قدردانی از زحمات و تلاش‌های ایشان در زنجیره تأمین در راستای امنیت غذایی، از اعلام آمادگی مجموعه سازمان برای حمایت از این صنعت در استان خبر داد.

وی با اشاره به لزوم بهبود وضعیت و کیفیت کشتارگاهای طیور مطابق استانداردهای روز دنیا بر ضرورت به روز رسانی تجهیزات کشتارگاه‌های طیور استان برای افزایش بهره وری تأکید کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اهمیت کیفیت محصول و سلامت عمومی جامعه افزود: ذائقه مردم به دنبال محصول با کیفیت است در غیر این صورت به صنعت مرغ آسیب می‌زند.

وی با بیان اینکه ارتقا کیفیت محصول زمینه ساز صادرات است، به ضرورت نگاه توسعه‌ای و صادراتی به صنعت مرغ اشاره و تصریح کرد: به‌روز رسانی و گسترش تجهیزات کشتارگاه‌های طیور با ظرفیت کشتار a پلاس و صادراتی از الزامات ادامه فعالیت در این عرصه است و متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند از حمایت‌های دولت از محل منابع بانکی برای تجهیز کشتارگاه‌های طیور بهره مند شوند.

گفتنی است ۵ کشتارگاه طیور ققنوس پران، زیتونکار، سبزدشت، مرغیران و کردان با نظارت اداره کل دامپزشکی در استان البرز فعالیت دارند که بخشی از نیاز مرغ استان را تأمین می‌کنند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com