آغاز طرح اینترنتی تنظیم بازار گوشت قرمز در دو استان تهران و البرز

آغاز طرح اینترنتی تنظیم بازار گوشت قرمز در دو استان تهران و البرز
محمد جعفری سرپرست اداره کل تامین دام و فرآوری محصولات دامی اظهار کرد: طرح اینترنتی تنظیم بازار گوشت قرمز با همکاری ستاد اجرای فرمان امام در دو استان تهران و البرز آغاز شد.
وی افزود:در این طرح  هر سه کیلوگرم گوشت گوساله گرم با قیمت 296 هزار تومان در سامانه «هست اینجا» فروخته می شود و افراد برای تحویل آن می توانند به نزدیک ترین مرکز عرضه محل زندگی خود (مندرج در سامانه) مراجعه کنند.
سرپرست اداره کل تامین دام و فرآوری محصولات دامی ادامه داد: این بسته گوشت به صورت مخلوط و با ترکیب 850 گرم ران، 850 گرم سردست، 350 گرم ماهیچه، 300 گرم فیله راسته و 650 گرم قلوه گاه بدون چربی به فروش می رسد.
وی با بیان اینکه قیمت این محصولات نسبت بازار مصرف 30 تا 40 درصد ارزان تر است گفت: این بسته ها از محل گوشت دام نر، جوان تولید داخلی تامین شده است.

گروه صنعتی  اسکندری

جعفری با اشاره به آنکه  این طرح تا ماه رمضان ادامه خواهد داشت ادامه داد:این طرح فعلا در استان های تهران و البرز اجرا می‌شود.
این مقام مسئول با بیان اینکه طرح اینترنتی تنظیم بازار گوشت قرمز تا پایان سال ادامه دارد، گفت: در صورتی که از این طرح استقبال و همچنین گوشت مورد نیاز توسط تامین کنندگان تامین شود تا ماه مبارک رمضان سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: امیداریم  با اجرای این طرح جلوی افزایش قیمت گوشت قرمز در کشور گرفته شود و به کاهش قیمت ها کمک کند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com