آرامش در مرغداری‌ها با اختصاص نهاده‌های دامی

آرامش در مرغداری‌ها با اختصاص نهاده‌های دامی
عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغ گوشتی کشور گفت: اختصاص نهاده‌های ذرت و سویا از سوی شرکت پشتیبانی امور دام آرامش را در مرغداری‌ها به وجود آورد.
محمدحسین زمانی‌راد عنوان‌کرد: تا پیش از این مرغداران به دلیل کمبود نهاده‌های مورد نیاز و گران بودن این نهاده‌ها در بازار آزاد با مشکلات بزرگی در فرآیند تولید و جوجه‌ریزی مواجه بودند.
وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام کشور اقدام به اختصاص 95 هزار تن ذرت و 41 هزار تن سویا با ارز مرجع به مرغداران کرده است که این اقدام خیال مرغداران را از بابت تامین نهاده‌ها راحت کرد.
عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغ گوشتی کشور بیان‌کرد: از این میزان 4 هزار و 379 تن ذرت و هزار 809 تن سویا سهمیه برای خوزستان در نظر گرفته شده و به گفته مسوولان کشوری این سهمیه از مهرماه توزیع می‌شود.
زمانی‌راد اظهارکرد: هر چند هیچ‌گونه نهاده از هنوز به دست مرغداران نرسیده اما نوید توزیع این نهاده  انگیزه‌ای برای ادامه تولید در مرغداران ایجاد کرده است.
وی خاطرنشان‌کرد: هر کیلوگرم ذرت با قیمت 710 تومان و هر کیلوگرم سویا 1060 تومان به مرغداران داده می‌شود.
عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغ گوشتی کشور یادآورشد: چنانچه روند توزیع نهاده‌ها با این قیمت ادامه داشته باشد قطعا میزان جوجه‌ریزی بالارفته و قیمت تمام شده مرغ کاهش می‌یابد.

 
نظرات شما
  •  

    مرغداراهوازی گفت : ۹۲/۰۶/۲۶

    باسلام هم اکنون درتعاونی مرغداران اهوازذرت باقیمت 7300ریال وسویاباقیمت 10800ریال به مرغداران فروخته میشود که بامبالغ اعلام شده درهرکیلو200ریال اختلاف دارد

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۲/۰۶/۲۶

    باسلام هم اکنون درتعاونی مرغداران گنبد نیز ذرت باقیمت 7300ریال وسویاباقیمت 10800ریال عرضه میشود که بامبالغ اعلام شده درهرکیلو200ریال اختلاف دارد

    پاسخ...
  •  

    مرغدار خراسان شمالی گفت : ۹۲/۰۶/۲۶

    سلام الان سهمیه ای که برا خراسان شمالی اعلام شده برا ذرت 800 تومان وسویا 1200 تومان .اتحادیه ها مگه چند درصد برای سود بایستی دریافت کنند.اینجوری باشه که اتحادیه مرغداران خراسان شمالی از دلالها هم بدترند

    پاسخ...
  •  

    ضرغامي گفت : ۹۲/۰۶/۲۶

    قيمت درت 8000 ريال سويا را 12000ريال در تهران به فروش رساندند و بنده امروز وجه ان را داده ام.
    شايد ان طرف كشتي كه به من رسيده خارجي و بهتر باشد. .اختلاف اين قيمت دليلي دارد؟
    شايد ما در تهران وضع مان خوب است خودمان. خلر نداريم.
    در ضمن تا سويا به دست مرغدار نرسد خيالش راحت نيست. فعلا كلي قرض كرديم تا سويا وذرت بخريم وشايد ان هفته بيايد وخيال ما راحت شود .
    مرغك نمير سويا مياد.......

    پاسخ...
  •  

    سعید گفت : ۹۲/۰۶/۲۷

    سلام ما که ندیدم جوجه من در تاریخ 92/5/16 امده و پشتیبانی جو جه ریزی های 20 به بعد رو نهاده میده الان تکلیف ما چیه که جوجه 42 روزه داریم و ذرت به قیمت 1275 تومن خریدیم تو رو خدا یکی رسیدگی کنه بیچاره شدیم.

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۲/۰۶/۲۸

    این ذرتی که پول براش فرستادین حداقل تا یک ماه دیگه بار میشه الان ذرتی با این قیمت به شما نمیدن تازه از شما هم تعهد می گیرن به قیمت مصوب مرغ به پشتیبانی بدین من تصور میکنم مسئولین ما خودشان بساط دلالی دارن چون مرغدار بیچاره الان مواد رو با قیمت بالا می خره و موقعی که مرغش آماده تحویل شد آقایان ذرت با قیمت پایین توزیع می کنن و پشتیبانی هم با فشار قیمت باز رو پایین میاره این سناریویی هست که برای مرغداران پیچیدن شما فکر می کنی پشتیبانی میخواد به مرغدار کمک کنه ؟ سال گذشته هم همین بساط بود نتیجه داد؟

    پاسخ...
  •  

    مرغدار اهواز گفت : ۹۲/۰۶/۲۸

    با سلام لطفآ به مسئولین بگین ایا نظارتی درمورد قیمتها که توسط پشتیبانی وتوسط تعاونیها عرضه می شود انجام میشود هر کیلو 200ریال اختلاف قیمت را کی باید جواب بدهد

    پاسخ...
  •  

    مرغدار بدون دان گفت : ۹۲/۰۶/۳۰

    الان 35 روز است که ذرت 12500 ریالی وسویا 16500ریالی به جوجه ها دادم و چند روز قبل تمام نقدینگی هایم را برای خرید ذرت وسویا به تعاونی دادم حالا نه نهاده ها رسیده نه دیگر پولی داریم که ذرت و سویا بخریم .به نظر شما با گرسنگی مرغان چه باید کرد؟؟
    مسولان ما فقط حرف میزنند و چمن مرغدار نیستند درد مرغدار را نمی فهمند

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com