آخرین جزییات از صادرات دام زنده

آخرین جزییات از صادرات دام زنده
رییس هیئت مدیرت انجمن صنفی گاوداران گفت: شیوه نامه صادرات دام زنده نهایی شده و وزیر جهاد کشاورزی به معاون توسعه بازرگانی این وزارت خانه دستور داده تا آن را به گمرکات ابلاغ کند.

سید احمد مقدسی درباره آخرین وضعیت صادرات دام زنده و تأخیر ایجاد شده در این حوزه گفت: متأسفانه وقتی می‌خواهیم کالایی وارد کشور کنیم، امشب تصمیم بگیریم، فردا صبح کالا در گمرکات است اما اگر قرار باشد کالایی را صادرکنیم بسیار روند طولانی را باید طی کرد.

وی اضافه کرد: در همین راستا دو روز پیش، شیوه نامه صادرات دام زنده نهایی شده و آقای ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی به معاون توسعه بازرگانی این وزارت خانه دستور داده تا آن را به گمرکات ابلاغ کند.

مقدسی افزود: در اوایل هفته آینده این کار انجام می‌شود و ما نیز منتظر هستیم هر چه سریع‌تر صادرات کلید بخورد.

وی درباره میزان صادرات نیز افزود: قرار است که صادرات مدیریت شده باشد تا به بازار داخل آسیب وارد نشود.

مقدسی گفت: ما روی میزان صادرات چندان بحث نکردیم چرا که احتمال داشت با پافشاری روی این مسأله، کل موضوع صادرات منتفی شود و دامداران دچار زیان شوند.
 
نظرات شما
  •  

    حسن سیاحی کاظم خوزستان روستای هوفل شرقی گفت : ۰۱/۰۵/۲۹

    سلام علیکم بره دارم چاق نزدیک ۴ ماه خرج دونه مرغی ویونجه خرج دادم بازار نیست مشتری هم نیس علف کسانتره کندم جو یونجه خیلی خیلی گرونه مشتری نیس حتا اگر بفروشم خدایی ضرر می کنم از وزارت جهاد کشاورزی خواهش میکنم مجوز بدند تا از این ناراحتی خلاص بشیم خوزستان روستای هوفل شرقی جنب بهداشت

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com