آخرین گزاش از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران - IRANPLEX2019

آخرین گزاش از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران - IRANPLEX2019
تهران از 24 لغایت 27 مردادماه 98 میزبان هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته به عنوان معتبرترین رویداد نمایشگاهی صنعت دام و طیور کشور می باشد. نمایشگاهی که در آن شرکتهای داخلی و خارجی، آخرین و جدیدترین تولیدات و محصولات، خدمات و برنامه های خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.
این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه¬های بین المللی تهران برپا خواهد بود و در آن بیش از 320 شرکت تولید کننده داخلی و 15 شرکت خارجی از کشورهای ترکیه – چین – رومانی- هند- روسیه- آلمان- ایتالیا- فرانسه- سوئد- هلند و آمریکا در حوزه های مختلف در نمایشگاه مذکور  توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را در فضایی بالغ بر 40000 مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش خواهند گذاشت.
این نمایشگاه در کلیه سالنهای غربی نمایشگاه بین المللی تهران و همچنین فضای باز اطراف سالنهای تحت پوشش قرار گرفته است و با توجه به درخواستهای واصل شده از متقاضیان خارج از ظرفیت سالنهای نمایشگاه، ستاد برگزاری سالن جدید اضافه کرده است.
در این میدان دولتی ها و تشکل ها نیز با شناخت موقعیت حساس ایران با تمام توان حمایت خود را از این نمایشگاه اعلام نموده اند تا فواید این پشتیبانی به صنعت مرغداری و دامپروری برگشته و حرکت های خوب اقتصادی در آن به گردش درآیند. به نحوی که این نمایشگاه از حمایت معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی، بخش کشاورزی و دامپروری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان دامپزشکی کشور، اتحادیه ها و تشکل های مرتبط با صنعت، برخوردار بوده و خبرها حاکی از برگزاری همایشی تخصصی و تاثیرگذار در حاشیه نمایشگاه می باشد.
همچنین حضور تشکل ها و اتحادیه های تخصصی و مرتبط با صنعت دام و طیور من جمله:
•سندیکای تولید کنندگان و صادرکنندگان داروهای دامپزشکی ایران
•انجمن صنفی تولید کنندگان تخم مرغ شناسنامه دار ایران
•اتحادیه تولید کنندگان تجهیزات
•اتحادیه سراسری تعاونی های مرغداران گوشتی ایران
•انجمن ملی تولید کنندگان زنجیره ای گوشت مرغ
•انجمن صنفی تولید کنندگان جوجه یکروزه
•اتحادیه دامداران قزوین
•اتحادیه مرکزی مرغداران میهن
رونقی دوچندان به نمایشگاه خواهد بخشید.
در نمایشگاه امسال، شرکت‌های فعال در زمینه‌های دامپروری (دام، طیور و آبزیان)، داروهای دامپزشکی، آزمایشگاه و تجهیزات، خوراک دام و طیور و افزودنی‌ها، مکمل‌های دام و طیور، تجهیزات، لوازم مرغداری، ماشین آلات دامپروری، ماشین‌آلات صنعتی و کشتارگاهی، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و... از استان¬های مختلف حضور دارند.
در کنار شرکت‌های فعال حاضر در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته 25 شرکت دانش بنیان و استارت آپ در زمینه های تولیدی مختلف من جمله؛ تولید کننده دارو، واکسن، ضدعفونی کننده، مکمل و کنسانتره، خوراک دام و طیور و تجهیزات و ماشین آلات نیز حضور می یابند تا آخرین یافته‌ها و تولیدات خود را برای توسعه این صنعت در دسترس علاقمندان و فعالان اقتصادی این بخش قرار دهند.
همچنین برپایی پاویون‌ بخش تعاون اداره کل توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله ویژگیهای هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران به شمار می‌رود.
این رویداد نمایشگاهی در حالی برگزار می‌شود که هدف خود را بر ایجاد و نمایش شبکه ای گسترده از فعالین  و تولید کنندگان صنایع دام و طیور، برقراری ارتباط و پیوند مناسب بین عرضه کنندگان و متقاضیان خدمات این صنعت، ایجاد بستری مناسب در زمینه های مرتبط با شبکه های کسب و کار، تعامل و همکاری، ارائه راهکارها و نوآوری های شرکت های ملی و بین المللی حاضر در نمایشگاه متمرکز کرده تا نمایشگاهی با اهمیت در این صنعت ارائه نماید.
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران جایگاهی ایده‌آل برای تولیدکنندگان فعال در این صنعت محسوب می‌شود تا ضمانت و کیفیتی که مصرف‌کنندگان خواستار آن هستند را ارائه دهند و ارتباطی مستقیم با بازارهای بین المللی برقرار کنند.
علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 10 تا 18 روزهای 24 لغایت 27 مردادماه ۱۳۹۸ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعه فرمایند.
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.miladgroup.com  مراجعه و یا با شماره 44448216-021 تماس بگیرند.
 
نظرات شما
  •  

    امیری گفت : ۹۸/۰۵/۰۶

    با سلام به امید خدا خواهیم اومد بسیار عالی سپاس فراوان

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com