چاپ اولین کتاب بانک اطلاعاتی فعالین صنعت حیوانات خانگی

چاپ اولین کتاب بانک اطلاعاتی فعالین صنعت حیوانات خانگی
تصویر:اولین کتاب بانک اطلاعاتی فعالین صنعت حیوانات خانگی
اولین کتاب بانک اطلاعاتی فعالین صنعت حیوانات خانگی در سال 1401 منتشر خواهد شد شد و حاوی اطلاعات شرکت ها و فعالین تخصصی صنعت حیوانات خانگی می باشد.
اطلاعات کلیه فعالین در بخش صنعت حیوانات خانگی به صورت کاملا رایگان در این کتاب چاپ خواهد شد و هیچگونه هزینه ای بابت درج اطلاعات در این کتاب دریافت نخواهد شد و ثبت اطلاعات فعالین صنعت حیوانات خانگی در این کتاب به صورت کاملا رایگان خواهد بود.
یادآور می شود که همچنین کلیه اطلاعات به صورت رایگان در سایت www.ITpet.net نیز انتشار خواهد یافت تا مخاطبین و نیازمندان اطلاعات فعالین این صنعت بتوانند جهت برقراری ارتباط با فعالین و ارائه دهندگان خدمات این صنف سریعا با دسترسی آسان با آنها ارتباط برقرار نمایند.

این کتاب توسط نشریه رام و شبکه خبری و اطلاع رسانی ITpet.net چاپ خواهد شد و به صورت تخصصی بین دارندگان حیوانات خانگی و یا دوستداران آن ( به تعداد محدود ) و فعالین این صنف و صنعت به صورت رایگان توزیع خواهد شد . لازم به ذکر است که فایل PDF این کتاب نیز به صورت رایگان جهت دانلود مخاطبین در سایت فوق و تمام شبکه های اجتماعی قرار خواهد گرفت.

فعالین این صنف و صنعت می توانند از طریق لینک زیر وارد فرم ثبت اطلاعات رایگان شوند تا در صورت تمایل اقدام به درج اطلاعات فعالیت و خدمات خود نمایند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com