علت افزایش قیمت گوشت قرمز

دانلود
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در مصاحبه تلویزیونی خبر شبکه دو سیما گفت: اعداد و ارقام نشان میدهد که صادرات نمی تواند باعث افزایش قیمت گوشت شده باشد.
وی افزود: کشور ما سالانه می تواند یک میلیون راس دام برای صادرات تولید کند اما از مهر ماه سال جاری تا به امروز تنها 20 هزار راس دام صادر شده است بنابراین صادرات دلیل افزایش قیمت گوشت نمی باشد.

دماوندی نژاد بیان کرد: به دلیل افزایش برودت سرما رفت و آمد مختل شده به همین دلیل این موضوع می تواند تاثیر گذار باشد اما وزارت جهاد کشاورزی در این خصوص تمهیداتی انجام داده است.
وی اعلام کرد: روزانه یک هزار راس دام سبک و 200 راس دام سنگین در کشتارگاه ها کشتار می شود و به بازار عرضه می گردد تا بتوانیم تعادل را در عرضه و تقاضا حفظ کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: نسبت به آمار و ارقام موجود عرضه دام، مازاد بر نیاز بوده در این مقطع چند روزه به دلیل یخبندان ایجاد شده در مناطق مختلف کشور تردد مختل گردیده که از طریق کشتارگاه طرف قرارداد، دام کشتار و عرضه گردیده است.
وی در خصوص ذخیره سازی دام اعلام کرد : شرکت پشتیبانی امور دام کشور هم اکنون 50 هزار راس دام سبک و بیش از هزار راس دام به شکل زنده ذخیره کرده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com