عرضه ی مرغ زنده از طریق سامانه رهتاب در استان سمنان آغاز شد.

عرضه ی مرغ زنده از طریق سامانه رهتاب در استان سمنان آغاز شد.
طی جلسه ای در حضور مسئولین جهاد کشاورزی استان سمنان، اتحادیه ی شرکت‌های تعاونی مرغداران، نمایندگان کشتارگاه‌های صنعتی طیور و نمایندگان سازمان دامپزشکی استان، سامانه رهتاب به طور رسمی فعالیت خود را در حوزه مدیریت هوشمند زنجیره ی تامین و توزیع مرغ استان سمنان آغاز نموده و به طور کامل نحوه‌ی کار با سامانه به عوامل استان آموزش داده شد.  
بر این اساس از ابتدای دی ماه 1401، کلیه ی مرغ زنده ی تولیدی استان سمنان از طریق سامانه رهتاب عرضه و کشتارگاه‌های صنعتی طیور به طور مستقیم و بدون دخالت واسطه، می‌توانند نسبت به ثبت و پیگیری سفارشات خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است پس از موفقیت و اثبات کارایی سامانه رهتاب در حوزه ی مدیریت هوشمند معاملات مرغ زنده و گوشت مرغ در استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری و همچنین معاملات مرغ زنده استان فارس، این سامانه به طور رسمی فعالیت خود را در استان سمنان نیز آغاز نموده است.  
سامانه رهتاب از ابتدای سال 1400، فعالیت خود در حوزه ی کنترل و رصد جریان تولید و توزیع مرغ استان اصفهان از مرغداری تا مصرف‌کننده را آغاز نموده و تاکنون نقش بسزایی در کنترل بحران‌های کمبود و بیشبود مرغ، حذف واسطه‌ها و ارزش آفرینی های پیوسته برای تمامی عوامل زنجیره مرغ داشته است.



 
نظرات شما
  •  

    ali گفت : ۰۱/۱۰/۱۵

    salam ta vaseteh asli benam dolat ham hazf shavad enshaallah.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com