خرید ۳۷ هزار تن گوشت مرغ و تخم‌مرغ مازاد از تولیدکنندگان

خرید ۳۷ هزار تن گوشت مرغ و تخم‌مرغ مازاد از تولیدکنندگان
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از خرید ۳۷ هزار تن گوشت مرغ و تخم‌مرغ مازاد از تولیدکنندگان خبر داد.
 محسن سلامی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور درباره میزان خرید حمایتی گوشت مرغ و تخم مرغ اظهار داشت: در پی دستور وزیر جهاد کشاورزی به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی، تاکنون بیش از ۳۷ هزار تن گوشت مرغ و تخم‌مرغ مازاد از تولیدکنندگان خریداری شد.

وی افزود: از این میزان خرید حمایتی بیش از ۳۵ هزار تن گوشت مرغ و حدود ۲۵۰۰ تن تخم‌مرغ مازاد از واحدهای تولیدی داخلی خریداری و ذخیره‌سازی شده تا در صورت نیاز برای تنظیم بازار عرضه شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از ذخایر مطمئن گوشت مرغ و تخم‌مرغ در کشور خبر داد و تصریح کرد: تعیین نرخ خرید حمایتی گوشت مرغ و تخم‌مرغ مازاد توسط کمیته‌های استانی با توجه به شرایط هر استان انجام می‌شود.

سلامی اضافه کرد: خریدهای حمایتی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به‌منظور حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است که با خرید حمایتی و ذخیره‌سازی محصول را در صورت نیاز و با دستور و ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی برای متعادل سازی به بازار تزریق شود.

بر اساس طبق آمار وزارت جهاد کشاورزی سالانه بین ۲.۵ تا ۲.۷ میلیون تن گوشت مرغ و بیش از یک میلیون تن تخم‌مرغ در کشور تولید و به بازار عرضه می‌شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com