سوابق و مدارک شرکت متعهد به صادرات دام مازاد و تامین نهاده‌های دامی به کمیسیون کشاورزی ارسال شود

سوابق و مدارک شرکت متعهد به صادرات دام مازاد و تامین نهاده‌های دامی به کمیسیون کشاورزی ارسال شود
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: با توجه به کم کاری‌های شرکت طرف قرارداد با سازمان تعاون روستایی برای تامین نهاده‌های دامی و صادرات دام مازاد طی نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی خواستار ارسال سوابق و مدارک این شرکت و همچنین قرارداد منعقد شده در اسرع وقت به کمیسیون شده‌ایم.

محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی ، در خصوص خرید دام مازاد و تامین نهاده دامی از سوی سازمان‌های ذی‌ربط، گفت: تامین نهاده‌های دامی در حال حاضر یکی از اقدامات ضروری و استراتژیک برای تامین گوشت قرمز و سفید مورد نیاز کشور است و در این زمینه نباید هیچگونه کوتاهی صورت بگیرد.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، افزود: بر اساس برخی گزارش‌هایی که دریافت کرده ایم سازمان تعاون روستایی اقدام به انعقاد قرارداد با شرکت آریا سهیل به منظور تامین نهاده‌های دامی و صادرات دام مازاد کرده اما متاسفانه تا کنون این شرکت در راستای تعهدات خود اقدامی انجام نداده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه در خردادماه سال جاری درباره شرکت آریاسهیل به وزیر جهاد کشاورزی تذکراتی داده شد، تصریح کرد: با توجه به کم کاری‌های شرکت طرف قرارداد با سازمان تعاون روستایی برای تامین نهاده‌های دامی و صادرات دام مازاد طی نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی خواستار ارسال سوابق و مدارک شرکت مذکور و همچنین قرارداد منعقد شده در اسرع وقت به کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شده‌ایم.

عسکری با تاکید بر اینکه هیچگونه کوتاهی در زمینه فراهم سازی شرایط تولید برای دامداران، مرغداران و کشاورزان پذیرفتنی نیست، عنوان کرد: تولید گوشت قرمز و گوشت مرغ اهمیت بسیار بالایی دارد و لازمه تداوم زنجیره تولید آنها تامین به موقع نهاده‌های مورد نیاز با کیفیت است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com