گزارش صوتی و تصویری از ششمین همایش انجمن مرغ مادر گوشتی ایران

ششمین همایش انجمن مرغ مادر گوشتی ایران در تاریخ 31 خرداد سال 1401 از ساعت 8 صبح الی 18 در هتل میزبان بابلسر با بیش از 410 نفر برگزار گردید.
این همایش که اولین دوره آن در سال 1394 برگزار شده بود همچون دوره های قبل در استان مازندران برگزار گردید و از آن استقبال خوبی به عمل آمد طوری که بیش از 410 نفر در آن حضور داشتند.
مهندس فریدونیان - دبیر ششمین همایش انجمن مرغ مادر گوشتی ایران - در مصاحبه خود با شبکه خبری ITPNews اعلام کرد : موضوعات زیادی برای اجرای همایش فوق مد نظر بود که متاسفانه در یک روز فرصت  اجرا و پرداختن به آن نبود بنابراین احتمال دارد هفتمین دوره این همایش با موضوعات کاربردی و علمی تری در همین امسال برگزار گردد.
وی خاطر نشان ساخت با توجه به تحولات علمی صنعت هر روز بیشتر از روز قبل به اهمیت کارشناس و سواد کارشناسی در پیشرفت صنعت مرغداری پی برده میشود و برگزاری چنین همایش هایی با کیفیت عملی و علمی همراه با اساتیدی که به صورت واقعی درگیر مسائل صنعت هستند لازم و پر رنگ تر می شود.
فریدونیان در پایان ضمن تشکر از حامیان اجرایی و مالی این همایش از کلیه اساتیدی که در بالابردن کیفیت این همایش سهیم بودند تشکر کرد.

  • فایل صوتی مصاحبه با مهندس فریدونیان - دبیر ششمین همایش انجمن مرغ مادر گوشتی ایران
  • دانلود

    کلیپ کوتاهی از همایش فوق تهیه شده که در زیر می توانید مشاهده نمایید :

    دانلود

    عکس هایی از این همایش تهیه شده است که می توانید در زیر آن ها را مشاهده بفرمایید :
















     
     
    نظر خود را ثبت نمایید
    • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
    • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
    • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
    • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
    Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com