مراحل خرید گوسفند زنده از سایت دامکالا

مراحل خرید گوسفند زنده از سایت دامکالا
قربانی کردن گوسفند زنده به عنوان یک سنت دیرینه در بین مسلمانان سراسر جهان رایج است. این سنت برای رفع بلا و نذر و نیاز در همه جای ایران رایج است.
ذبح گوسفند برای عید قربان دارای یک اصول خاص است. برای تهیه گوسفند زنده به منظور قربانی نیازی به مراجعه حضوری به دامداری نیست شما به شیوه اینترنتی می توانید بهترین گوسفند را برای عید قربان خریداری کنید و گوشت با کیفیت آن را در بین نیازمندان توزیع کنید.
خرید گوسفند زنده چه فوایدی دارد؟

خرید گوسفند زنده
اهداف خرید گوسفند برای هر فرد و خانواده ای متفاوت هستند. به طور مثال شما ممکن است بخواهید برای سلامت فرزند تازه به دنیا آمده خود گوسفند نذر کنید. یا ممکن است به منظور برگزاری مراسم عزاداری، مراسم عروسی، مراسم بازگشت از حج و سایر عتبات عالیات، برای اعیاد و مراسمات مهم و … بخواهید گوسفند ذبح کنید. هر فردی در هر زمانی ممکن است بخواهد برای ادای نذر خود گوسفند ذبح کند. در نتیجه ذبح گوسفند تنها برای عید قربان و مراسمات ویژه و خاص نیست.
گاها افراد به دلیل رهایی از یک مشکل یا یک بیماری خاص گوسفند نذر می کنند و گوشت آن را توزیع می کنند.
برای تمامی این کاربردها شما می توانید به سایت دام کالا مراجعه کنید و گوسفند مورد نظر خود را خریداری کنید.

دام کالا یک سایت با قابلیت های متنوع



دامکالا یک سایت با قابلیت های متنوع

سایت دامکالا دارای یک سری قابلیت های ویژه در خصوص عرضه گوسفند زنده است. این دامداری سال هاست که کار پرورش و پرواربندی گوسفند را انجام می دهد.
این مجموعه با استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته و مکانیزه تولید و پروار بندی گوسفندان را انجام می دهد.
احداث سایت دام کالا و فعالیت فروش اینترنتی گوسفند زنده در دهه نود به بعد آغاز شد و مشتریان زیادی تجربه خرید اینترنتی گوسفند زنده از این سایت را دارند.
رضایت مشتریان در این دهه نشان دهنده کیفیت بالای خدمات است.

گوسفند زنده پرورش داده شده در دامکالا دارای چه شرایطی است؟
رشد و پرورش بهداشتی گوسفند زنده در دام کالا سبب شده است تا مشتریان از کیفیت گوشت گوسفندان رضایت بالایی داشته باشند. خوراک دام ها کاملا کنترل شده است و تغذیه ارگانیک کمک می کند تا گوسفند سیر طبیعی رشد را طی کند. در این مجموعه به هیچ عنوان از آنتی بیوتیک ها و داروهای هورمونی برای رشد و وزن گیری بیشتر گوسفندان استفاده نمی کنند. کیفیت بالا در کنار رشد طبیعی اتفاق می افتد پس برای رسیدن به این هدف لازم است که تمام عوامل موجود دست به دست هم دهند. محیط پرورش گوسفندان در دامکالا یک محیط استاندارد با شرایط دمایی مناسب است. بهداشت محیط کاملا رعایت می شود تا سلامت دام ها به خطر نیفتد.
دامداری دامکالا به صورت مستمر تمامی دام ها را توسط دامپزشک پایش می کند. نظارت و پایش مستمر خطر بیمار شدن دام ها را کاهش می دهد.
تشخیص زود هنگام مشکلات توسط دامپزشک باعث می شود تا درمان نتیجه بخش تر و زودتر انجام شود.

قیمت گوسفند زنده در دامکالا
همه ی کالاها دارای یک سری پارامترها برای تعیین قیمت هستند. قیمت گوسفند هم مانند تمامی کالاها تحت تاثیر شرایط و عوامل مختلف است. قیمت گوسفند در سایت دام کالا بر اساس وزن و نژاد گوسفند است. همه گوسفندان در شرایط و تغذیه یکسانی پرورش داده شده اند و تنها وزن و نژاد تعیین کننده ی قیمت گوسفند است. این مجموعه برای رفاه حال مشتریان هزینه ارسال و ذبح گوسفند زنده تهران را از مشتری دریافت نمی کند.

امکانات سایت دامکالا
در سایت دامکالا شما می توانید بهترین خرید گوسفند زنده را تجربه کنید. شاید شما تا حالا به دلیل خرید حضوری گوسفند دغدغه های مختلفی را پشت سر گذاشته باشید اما حالا سایت دامکالا انواع گوسفند با قیمت و وزن های مختلف را به صورت اینترنتی عرضه می کند. شما می توانید قبل از شروع مراسم خود گوسفند را خریداری کنید و زمان تحویل آن را روز مراسم تعیین کنید. با خرید گوسفند و پرداخت هزینه ی آن به صورت اینترنتی شما گوسفند خود را در منزل تحویل می گیرید. این خدمات برای شهر تهران و کرج است و هنوز مجموعه ارسال گوسفند به سایر شهرها را ندارد.
دامکالا هنگام تحویل گوسفند زنده قصاب هم ارسال می کند تا در صورت نیاز ذبح گوسفند توسط قصاب مجموعه انجام شود. ذبح توسط قصاب رایگان است و قصاب کیفیت و سلامت گوشت را تایید یا رد می کند.
سایت دامکالا در برابر دام هایی که قصاب کیفیت آن را رد میکند، متعهد می شود که گوسفند دیگری را جایگزین سفارش کند. ولی تا حالا چنین مشکلی در این مجموعه مشاهده نشده است.
ارسال گوسفند به موسسات خیریه در تهران و کرج رایگان  است. پس از خرید، دام کالا گوسفند را به موسسات تحویل و رسید آن را برای خریدار ارسال می کند.

دامکالا دارای گواهی اینماد
گواهی اینماد به منظور رعایت استانداردها و برخورداری از صلاحیت حرفه ای به کسب و کارها داده می شود. فروشگاه اینترنتی فروش گوسفند زنده دامکالا توانسته است گواهی اینماد را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کند. داشتن این گواهی به منزله داشتن کیفیت در ارائه خدمات و محصولات است.

دام کالا راهی آسان برای خرید گوسفند تهران
تجربه ی چندین ساله ی دام کالا در زمینه خرید و فروش گوسفند زنده تهران نشان داده است که این مجموعه به خوبی توانسته است نیاز بازار را رفع کند. این سایت بهترین گوسفندان در نژادهای مختلف را با قیمت مناسب و کیفیت گوشت بالا برای افراد ساکن در کرج و تهران ارسال می کند.
فروش اینترنتی به خریداران این امکان را می دهد که بدون صرف وقت و هزینه گوسفند مورد نظر خود را در زمان تعیین شده درب منزل تحویل بگیرند و بر اساس خواسته خود توسط قصاب ذبح شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com