گزارش تاسیس انجمن صنفی مشاوران و کارشناسان دام و طیور استان مازندران

گزارش تاسیس انجمن صنفی مشاوران و کارشناسان دام و طیور استان مازندران

عصر روز دوشنبه مورخه 11/11/1400 با حضور 74 نفر از کارشناسان فعال استان مازندران برای اولین بار در کشور به همراه اعضای هیئت موسس در هتل بادله در مرکز استان شهرستان ساری از ساعت 18 الی 22 با رعایت پروتکل های بهداشتی با درج آگهی در روزنامه کثیر الانتشار کار و کارگر در مورخه 11/10/1400 گرد هم آمده و در نخستین جلسه اعضای مجمع به منظور تعیین هیئت مدیره صنفی مشاوران و کارشناسان دام و طیور و تصویب اساسنامه آن مشارکت نمودند.

در این جلسه ابتدا از تنی چند از پیشکسوتان جناب آقای مهندس امینی و مهندس نادری تجلیل و جوایز نفیسی به پاس زحمات ایشان در این صنعت تقدیر به عمل آمد.

سپس هیئت موسس آقایان جناب مهندس مهرداد اسدی، مهندس علی اکبر کلاگر، مهندس فرید گیلانی و دکتر حسین قدمی توسط آقای رضوانی نماینده و رئیس تشکلاهای ادراه کار و تعاون استان معرفی شدند و بندهای اساسنامه پیشنهادی هیئت موسس توسط آقای رضوانی قرائت شد و همچنین حق عضویت اولیه و حق عضویت سالانه اعضای صنفی و انواع عضویت مورد بحث و تایید نهایی با اکثریت آراء قرار گرفت.

در این جلسه، داوطلبان عضویت در هیئت مدیره و بازرسان، کاندیدا شده و پس از پس از معرفی مختصر هر یک از کاندیدا با رای گیری از 11 نماینده حاضر از (74 نفر شرکت کننده از کل استان) افراد زیر بمدت سه سال به عنوان هیئت مدیره و یک سال به عنوان بازرس به ترتیب انتخاب شدند.


1-مهندس علی اکبر کلاگر (هیئت مدیره)
2-مهندس مهرداد اسدی (هیئت مدیره)
3-دکتر حسین قدمی (هیئت مدیره)
4-مهندس فرید گیلانی (هیئت مدیره)
5-مهندس امین روفچانی (هیئت مدیره)
6- مهندس مهران ابراهیم زاده (علی البدل هیئت مدیره)
7-مهندس کاوه رمضانی (علی البدل هیئت مدیره)
8-مهندس مهدی حقیقی (بازرس)
9-مهندس علی بیاتی زاده (علی البدل بازرس)
همچنین روزنامه کار و کارگر بعنوان روزنامه کثیرالانتشار به منظور درج آگهی تاسیس و سایر آگهی های قانونی انجمن صنفی مشاوران و کارشناسان دام و طیور انتخاب گردید.
در پایان جلسه اعضاء هیئت مدیره توافق نمودند که با نقش موثر انجمن صنفی مشاوران و کارشناسان دام و طیور و تلاش برای تصویب قوانین حمایت کننده و جذب بودجه ها و توسعه توانایی های اجرای اعضاء مشاوران و کارشناسان دام و طیور در سراسر ایران است. امید است روز 11/11/1400 در تاریخ صنعت دام و طیور برای کارشناسان یک روز موثر به یاد ماندنی بوده و ثمرات آن سالیان متمادی شامل حال تمام علاقه مندان به این رشته باشد.
اعضاء این جلسه از هیئت موسس و اتاق فکر این جمع جناب آقای مهندس مهرداد اسدی، علی اکبر افضلی، افشین ایراندوست، فرید گیلانی، مهران ابراهیم زاده، امین روفچانی، وحید مرادی، علی اکبر کلاگر، ویکتور شهبازی و دکتر حسین قدمی که در پیگیری و هماهنگی طولانی مدت برای شکل گیری انجمن صنفی مشاوران و کارشناسان دام و طیور تلاش نمودند قدرانی نمودند.
 
نظرات شما
  •  

    رضا اکبری گفت : ۰۰/۱۱/۱۳

    آرزوی موفقیت برای همه ی عزیزان اساتید باتجربه ی این صنعت و دوستان خوبم

    پاسخ...
  •  

    عیسی مهاجر دارابی گفت : ۰۰/۱۱/۱۴

    سلام .تقدیرو تشکر از پیگیری مجدانه شما .حتما در بهبود و راندمان تولید موثر واقع خواهد شد

    پاسخ...
  •  

    محمدرضا پارسا گفت : ۰۰/۱۱/۱۴

    سلام.کار سایسته است.البته بهتر بود قبلاً فراخوان میدادند و شاید من بی اطلاع بودم.در هر حال تقاضای عضویت در این مجموعه ارزشمند را دارم.متشکرم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com