یک‌هزار و ۶۰۰ تن مرغ منجمد در گیلان ذخیره شد

یک‌هزار و ۶۰۰ تن مرغ منجمد در گیلان ذخیره شد
 معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر اینکه در زمان حاضر مشکلی به لحاظ تامین مرغ وجود ندارد از ذخیره‌سازی یک هزار و ۶۰۰ تن مرغ منجمد در استان خبر داد.

میرحجت علی اکبرنژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: علاوه بر ذخیره‌سازی مرغ منجمد در تامین مرغ گرم نیز در استان گیلان مشکلی نیست.

وی با اشاره به آغاز توزیع مرغ منجمد در مناطق مختلف گیلان گفت: به منظور تنظیم بازار حدود ۳۰۰ تن مرغ منجمد در نظر گرفته شده که توزیع آن در حال انجام بوده و در صورت نیاز افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه هر کیلو مرغ منجمد در گیلان به قیمت ۴۸ هزار تومان عرضه می‌شود، اظهار داشت: مرغ منجمد در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ استان در حال توزیع است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: هم اکنون مرغ به اندازه کافی ذخیره سازی شده و جای نگرانی نیست، در صورت نیاز میزان مرغ توزیع افزایش می یابد.  

وی بیان داشت: مباشران می توانند به ادارت جهاد کشاورزی در شهرستان های مختلف استان مراجعه و از معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی برای توزیع مرغ منجمد حواله دریافت کنند و سایر اقدامات را انجام دهند.

علی‌اکبرنژاد با تاکید بر اینکه مشکلی برای توزیع مرغ در استان وجود ندارد، افزود: هم اکنون ۱۶ میلیون قطعه مرغ در سالن‌های مرغداری در استان وجود دارد با وجود افزایش تقاضا جای نگرانی نیست.

حدود یک هزار واحد مرغداری در استان گیلان فعال است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com