یک‌هزار و ۲۶۱ تن مرغ منجمد در گیلان ذخیره‌ شد

یک‌هزار و ۲۶۱ تن مرغ منجمد در گیلان ذخیره‌ شد
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه در شرایط کنونی مشکلی برای تامین مایحتاج ضروری مردم از جمله مرغ و تخم مرغ نداریم، گفت: هم اکنون یک هزار و ۲۶۱ تن مرغ منجمد در گیلان ذخیره شده است.

قاسم جواد زاده ظهار کرد: علاوه بر ذخیره مرغ منجمد در شرکت پشتیبانی امور دام، یک تن گوشت قرمز نیز ذخیره‌سازی شده‌ است.

وی عنوان کرد: طی ۱۰ ماه گذشته افزون بر ۱۰۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان انجام گرفت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۸ درصد دارد.

جوادزاده، ظرفیت واحدهای مرغ مادر گوشتی در حال تولید و پرورش در گیلان را سه میلیون و ۴۴ هزار و ۸۷۲ قطعه مولد عنوان کرد و افزود: تعداد جوجه‌ریزی‌های تولیدی واحدهای مرغ مادر گوشتی در استان امسال به میزان ۲۰۴ میلیون و ۸۰۰ هزار و ۳۸۷ قطعه است.

وی با اشاره به توزیع روزانه ۲۳۹ تن گوشت مرغ در گیلان و ارسال ۳۴۷ تن به سایر استان‌ها با قیمت مصوب عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون روزانه به طور میانگین ۷۲ هزار و ۶۵۵ قطعه مرغ زنده از استان با مجوز خارج شده‌است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به یک هزار و ۱۷۰ تن برنج هندی در انبار استان اظهار کرد: ساز و کار مناسب برای توزیع این برنج‌ها فراهم شود.

وی درباره افزایش قیمت پیاز خاطر نشان کرد: نیاز پیاز در پاکستان با توجه به سیلاب و صادرات آن دلیلی بر افزایش قیمت محصول پیاز بوده که موضوع کشوری است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com