گوسفند زنده و مشکلات آن

گوسفند زنده و مشکلات آن
امروزه کشور با توجه به مشکلات سیاسی و مشکلات طبیعی، دچار بحران های متعددی از جملهبحران گوشت گوسفند شده است. در این مقاله ضمن معرفی شرکت خود، تلاش خواهیم کرد اطلاعات مناسبی را در این حوزه در اختیار شما قرار دهیم. شرکت ما این افتخار را دارد که گوسفند زنده را در هر کجای شهر در اختیار شما قرار دهد. با یک تماس گوسفند زنده و دام زنده را همراه با قصاب  با کمترین هزینه در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.
همچنین به اطلاع مشتریان عزیز میرساند در سال 1398 قیمت گوسفند زنده حداقل 40000 و حداکثر 42000 تومان می باشد. البته از اوایل سال 1397 شاهد جهش قیمت گوسفند بودیم. متأسفانه به علت شرایط اقتصادی و مشکلات پیش آمده صنعت دامداری روزهای خوبی را سپری نمی کند. از یک طرف قیمت کلی نهاده های دامی افزایش یافته است و از طرف دیگر باندهای مختلف در نکات مختلف کشور اقدام به قاچاق گوسفند زنده به کشورهای مختلف و همچنین حاشیه خلیج فارس می کنند. ما هم از شرایط فعلی به شدت ناراضی هستیم. گروه ما آماده خدمت رسانی و فروش گوسفند زنده و دام زنده در هر ماه از سال برای شما عزیزان است و امیدواریم با تولید دام در این فصل قیمت کلی محصولات مناسب شده و کاهش پیدا کند.
نحوه خرید گوسفند زنده
بعد از تماس با شرکت ما و دادن مشخصات گوسفند زنده مورد نیاز از قبیل وزن گوسفند، زمان دریافت و مکان دریافت ما اقدام به ارسال گوسفند زنده به محل مورد نظر شما می کنیم. همچنین شما می توانید با حضور در دفتر ما اقدام به خرید دام زنده بکنید. شاید برای شما سوتفاهمی بابت وزن گوسفند پیش بیاید. لذا برای خالی بودن شکم گوسفند بهتر است صبح زود اقدام به خرید گوسفند زنده بکنید. همچنین قصاب ما می تواند گوشت را کامل برای شما خرد کند، سیرابی را تمیز کرده و کله آن را تمیز شده در اختیار شما قرار دهد.
خرید گوسفند زنده از شرکت ما مزایای زیادی دارد. از جمله اینکه :
تمام گوسفندان ما به صورت کاملأ طبیعی در دشت ها رشد کرده اند و این باعث طعم لذیذ و خوشمزه گوسفند می شود. این ویژگی ما را از رقیبان متمایز می سازد. گوسفندهای ما همگی جوان هستند و ما هیچگونه گوسفند پیری را به شما نمی فروشیم. تمام گوسفندهای زنده درخواست شده، به صورت رایگان برای شما ارسال می گردند. از آنتی بیوتیک ها و داروهای هرمونی برای افزایش وزن دام استفاده نمی کنیم. قبل از خرید گوسفند زنده لازم است اندکی درباره نژادهای مختلف گوسفندها هم بنویسیم. از نظر ظاهری گوسفندان نژادهای مختلفی دارند که ارتباط مستقیمی با محل زندگی آنها دارد. چرا که هر کدام از این نژادها مربوط به مناطق مختلف و خاصی می‌باشند. شما می توانید در مناطق مختلف و شهرهای مختلف ایران و حتی جهان نژادهای مختلفی از گوسفندان را ببینید که در حال پرورش و رشد می باشند. برای مثال در مناطق خشک و گرمسیر که علوفه ها و تغذیه های کمی پیدا می شود یک نمونه و نژاد گوسفندی را می بینید. نژاد گوسفندانی که در مناطق گرمسیر هستند می توانند تا دمای بالای سی درجه و پایین سی درجه به زندگی خود ادامه دهند.
برخی دیگر از نژادهای گوسفند وجود دارند که در آب و هواهای مختلفی پرورش یافته اند. بستگی به نژاد گوسفند هر یک مزیت های دارند. برای مثال گوسفند نژاد رمبولین از نظر گوشت و پشم نسبت به سایر نژادهای گوسفند دارای سود بیشتری  است و بیشتر مردم این نژاد را به عنوان گوسفند زنده می خرند. اما این مدل گوسفند شیردهی کمتری دارد . لذا در مناطق روستایی که به شیر نیاز دارند از این مدل استقبال نمی کنند. گوسفندان نژاد رمبولین و حتی نژاد مرینوس از پشم زیبا و زیادی برخوردارند. از پشم این گوسفندان برای لباس های فاخر و پشمی نیز استفاده می کنند.
قیمت گوسفند زنده
اگر قصد خرید گوسفند زنده را دارید، حتمأ درباره قیمت آن هم کنجکاوید. اخیرأ مشکلات طبیعی که در ایران به وجود آمده است باعث از بین رفتن دام های زیادی شده است. همین اتفاق در گرانی ها نقش مهمی دارد. از طرفی قاچاق دام زنده و گوسفنده زنده به کشورهای دیگر خود یکی از عوامل کمبود گوسفند و نهایتأ گرانی شده است. البته این پایان ماجرا نیست. عدم نظارت بر بازار گوشت و گوسفند و تمایل نداشتن دامداران به عرضه و فروش دام همه دست در دست هم دادند تا گرانی گوشت و گوسفند زنده اتفاق بیافتد.
لذا قیمت گوسفند زنده و گوشت در کشور متفاوت است. حتی در برخی مناطق ایران به 50هزار تومان هم می رسد. در یکی از خبرگزاری ها از خالی شدن میدان دام کرمانشاه گفته شده بود. مشخص است که این اتفاق تأثیر منفی بر قیمت دام در کرمانشاه خواهد داشت. در سال 97 و همچنین اوایل همین سال 1398 شاهد افزایش قیمت گوسفند به صورت نجومیو کاملأ غیر کارشناسانه بودیم که حتمأ شما هم در جریان آن هستید. در اوایل و اواسط سال 97 قیمت گوسفند تقریبأ چیزی در حدود 20000 تومان بود. اما در اواخر همین سال و اوایل سال 98 قیمت روز گوسفنده زنده 97 به 45 هزار تومان رسیده است. البته این پایان ماجرا نبود. در برخی از گوسفند فروشی ها و بازارهای دامی، قیمت بیشتر از چیزی بود که اعلام کرده بودند. شرکت ما تلاش می کند گوسفند زنده با کیفیت مناسب و قیمت بسیار مناسب برای شما همشهریان عزیز تهیه کند. البته مشخص است که درصورتی که شما قصد خرید بره زنده را داشتید باشید، باید نسبت به گوسفند زنده هزینه و قیمت بیشتری را پرداخت کنید. قیمت بره زنده به مراتب بیشتر از قیمت گوسفنده زنده است. دلیل آن هم سود کمتر بره زنده نسبت به گوسفند زنده است. همانطور که گفتیم گوسفندها نژادهای مختلفی دارند. لذا در صورتی که هدف شما از خرید مصارف مختلفی اعم از: پرورش و نگهداری ، مصرف گوشت گوسفند، مصارف شیر و لبنیات ، پشم ، پوست و… باشد می توانید جهت انتخاب بهترین گوسفند از از نژادهای مختلف با ما تماس بگیرید.ما شما را راهنمایی خواهیم کرد.
 
کلمات کلیدی گوسفند زنده
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com