کاهش قیمت واردات نهاده ها در توسعه دامپروری کشور موثر است

کاهش قیمت واردات نهاده ها در توسعه دامپروری کشور موثر است
دکتر حسن رکنی در مراسم افتتاح خط جدید تولید پنیر در شرکت پگاه فارس افزود: حفظ ذخایر ژنتیکی و اصلاح نژاد دام و طیور کشور، تغییر در ترکیب جمعیت دام ها در جهت کاهش جمعیت دامهای کم بازده و افزایش دامهای پر بازده مد نظر است.
وی ادامه داد: اصلاح ساختارهای مدیریتی واحدهای پرورشی، بهسازی و نوسازی جایگاه، تأسیسات و تجهیزات دامداری ها و مرغداری ها، تلاش در حفظ و توسعه سرمایه گذاری های موجود در جهت ارتق بهره وری از دیگر مواردی است که با جدیت دنبال می شود.
وی ، ارتقا کیفیت علوفه های رایج و بهره برداری از منابع علوفه ای جدید، برنامه ریزی در تأمین خوراک مورد نیاز جمعیت دام و طیور از طریق منابع داخلی، تلاش در ارتقاء سطح دانش فنی و تکنولوژی نوین صنعت خوراک دام و ماشین آلات و پیگیری تأمین منابع مالی ، تسهیلات بانکی ، بیمه و سایر خدمات حمایتی را از دیگر اقدامات عنوان کرد.
رکنی افزود: ایجاد مؤسسات نمونه جهت دامپروری و پرورش طیور به منظور ادامه روش های دامداری و مرغداری نوین مد نظر قرار دارد.
در شرکت شیر پگاه فارس برای نخستین بار در جنوب کشور ، خط تولید پنیر باف 520گرمی با 36 میلیارد ریال سرمایه گذاری و تولید شش هزار پاکت در ساعت به بهره برداری رسید.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com