کاهش قیمت مرغ با پرداخت یارانه به تولید کننده گان

کاهش قیمت مرغ با پرداخت یارانه به تولید کننده گان
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: تنها راه دولت برای کاهش قیمت گوشت مرغ و رفاه حال مصرف کنندگان پرداخت یارانه به تولیدکنندگان است.
نورمحمد تربتی‌نژاد ،در خصوص افزایش قیمت مرغ  طی روزهای اخیر، اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده و نظرات کارشناسان با توجه به افزایش هزینه تولید گوشت در مرغداری‌ها به واسطه بالارفتن نرخ نهاده‌های وارداتی و سود متعارفی که باید تولیدکننده داشته باشد، قیمت اعلام شده منطقی و قابل قبول است.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایطی که قیمت گوشت مرغ برای مصرف کنندگان زیاد است می‌توان مکانیزم حمایتی داشته باشیم، گفت: برای کاهش قیمت مرغ و رفاه حال مصرف کنندگان می‌توان به تولیدکنندگان  برای کاهش هزینه تولید و قیمت تمام شده، یارانه پرداخت کنیم.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قیمت اعلام شده برای فروش مرغ در بازار بر اساس هزینه‌ها است، ادامه داد: با توجه به افزایش نهاده‌های مورد مصرف طیور قیمت اعلام شده به دور از واقعیت نیست.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه افزایش قیمت مرغ در بازار به دلیل کاهش عرضه است یا خیر، اظهار داشت: در صورتی که کاهش عرضه گوشت مرغ در بازار وجود داشته باشد ستاد تنظیم بازار با عرضه محصولات ذخیره شده توسط شرکت پشتیبانی دام عرضه و تقاضا را متعادل می‌کند.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تنها راه دولت برای کاهش قیمت گوشت مرغ و رفاه حال مصرف کننده پرداخت یارانه به تولیدکنندگان است.
 
نظرات شما
  •  

    علی مراد نعمتی گفت : ۰۱/۰۶/۱۰

    دولت باید به تولید کننده مرغ گوشتی یارانه بدهد تا تولید کننده رغبت داشته باشد جوجه ریزی کند نه اینکه تولید را با طرحهای کارشناسی نشده نابود کند من خودم به عنوان یک تولید کننده چطور میتونم با این اوضاع گرانی نهاده جوجه ریزی داشته باشم از این طرف هم اگر دو روز قیمت مرغ بالا رفت سریع میزنند تو سر تولید کننده بنظر من دولت باید به تولید کننده کمک کند که نگران فروش مرغش نباشد و سر موقع جوجه ریزی داشته باشد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com