کارخانه کنسانتره تولید خوراک دام در استان مرکزی به بهره برداری می رسد

کارخانه کنسانتره تولید خوراک دام در استان مرکزی به بهره برداری می رسد
مدیرعامل سازمان تعاون روستایی استان مرکزی گفت: کارخانه کنسانتره تولید خوراک دام اتحادیه تعاون روستایی استان مرکزی با فعالیت در حوزه تامین خوراک دام‌های صنعتی در روزهای آینده به بهره برداری می‌رسد، همچنین محصولات تولیدی این کارخانه به سراسر استان ارسال می‌شود.
سیدحسین هاشمی با بیان اینکه ظرفیت تولید سالانه این کارخانه ۳۰ هزار تن خوراک دام و ایجاد اشتغال آن ۱۴ نفر است، اظهار کرد: طرح انبار آهنگران نیز از دیگر طرح‌هایی است که همزمان با کارخانه کنستانتره به بهره‌برداری خواهد می‌رسد، این انبار در زمینه تهیه و توزیع بذر اصلاح شده فعالیت دارد که قرارداد آن با جهاد کشاورزی منعقد شده است.
مدیرعامل سازمان تعاون روستایی استان مرکزی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۰ درصد از بذر اصلاح شده استان مرکزی تحت نظر تعاون روستایی تولید می‌شود تصریح کرد: درحال حاضر ۴ شرکت در استان مرکزی تولید بذر اصلاح شده کشاورزی را انجام می‌دهند.
هاشمی با بیان اینکه ظرفیت سیلوی میلاجرد ۲۵ هزارتن به صورت دوکندوی ۱۲.۵ تنی است، بیان کرد: در سطح استان سه سیلوی نگهداری گندم مربوط به سازمان تعاون روستایی است که فعالیت یکی از این سیلوها به زودی در استان آغاز خواهد شد.
وی در خصوص میزان گندم ذخیره شده در سیلوهای استان گفت: درحال حاضر میزان ذخیره گندم در سیلوی آهنگران بیش از دو هزار و ۲۰۰ تن، سیلوی عباس آباد ۹ هزار و ۴۱۷ تن و در سیلوی انقلاب ۸ و هزار و ۳۰۸ تن است.
هاشمی اضافه کرد: ۱۴ انبار در استان مرکزی تحت نظر سازمان تعاون روستایی است که در سال جاری تاکنون ۷۳هزار و ۶۷۲ تن گندم خریداری شده و این میزان گندم خریداری شده ۹۷ درصد میزان گندم خریداری شده در سال گذشته است.
وی با اشاره به حذف ۵ انبار نگهداری گندم خاطرنشان کرد: حذف این انبارها در قبل و حین خرید گندم سبب کاهش خرید گندم نسبت به سال گذشته شده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com