چگونه از طریق سایت دامکالا گوسفند زنده سالم را خریداری کنیم؟

چگونه از طریق سایت دامکالا گوسفند زنده سالم را خریداری کنیم؟
دامکالا محیطی کاملا بهداشتی برای پرورش و خرید دام می باشد. این فروشگاه به صورت اینترنتی فعالیت می کند و از بروز ترین امکانات و تخصصی ترین تیم برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده می کند.
این سایت با فروش گوسفند با تمام ویژگی هایی که مد نظر دارید این امکان را برای شما فراهم می کند تا خرید گوسفندی مطمئن و با کیفیت داشته باشید.

چگونه از طریق سایت دامکالا گوسفند زنده، سالم و بهداشتی خرید کنیم؟ با ما همراه باشید تا آنچه لازم است در مورد این سایت بدانید برای شما بیان کنیم. همچنین اطلاعاتی در زمینه  قیمت گوسفند زنده ، در اختیار شما قرار دهیم.

از دامکالا تا خرید گوسفند زنده:
دامکالا محیطی کاملا بهداشتی برای پرورش و فروش دام می باشد. این فروشگاه به صورت اینترنتی فعالیت می کند و از بروز ترین امکانات و تخصصی ترین تیم برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده می کند.
این سایت با فروش دام زنده با تمام ویژگی هایی که مد نظر دارید این امکان را برای شما فراهم می کند تا خریدی دامی مطمئن و با کیفیت داشته باشید. کیفیت و قیمت مناسب از ویژگی های بارز سایت می باشد.
دامکالا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در انتخاب نوع خرید خود دخالت داشته باشید، و امکان خرید گوسفند زنده و سالم را از محیطی کاملا بهداشتی خریداری نمایید. از مزیت های خرید و فروش گوسفند زنده از این دامداری این است که خرید شما کاملا بدون واسطه انجام می شود و حذف واسطه به کاهش هزینه نهایی منجر می شود.

 خرید دام زنده در سایت دامکالا با آدرس https://www.damkala.com به صورت اینترنتی می باشد و نیاز به صرف وقت برای جستجو و خرید گوسفند نخواهید داشت. بلکه شما می توانید با مراجعه به سایت هر نوع گوسفند با وزن و نژادی که مد نظر دارید نسبت به خرید اقدام کنید. در چنین حالتی سفارش شما ثبت خواهد شد و در زمان مشخص به شما تحویل داده خواهد شد.
در قسمتی از این سایت امکان مشاهده نظرات دیگر مشتریان و راهنمای مشتریان برای شما فعال است تا بتوانید با کسب آگاهی و اطلاعات خریدی مطمئن داشته باشید. مشاهده نوع، نژاد، وزن در سایت برای مشتریان قابل مشاهده می باشد. سایت دام کالا با مجوز رسمی دامداری از جهاد کشاورزی فعالیت می کند و مکانی که برای پرورش و فروش دام زنده برای مشتریان در نظر گرفته است کاملا تمیز و بهداشتی می باشد.

قیمت گوسفند زنده از سایت دامکالا:
قیمت برای فروش گوسفند در سایت بر اساس وزن گوسفند مشخص می شود. در زمان انتخاب، شما اگر وزن بالا انتخاب کنید طبیعتا قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.
شما با در نظر گرفتن تمام شرایط از جمله نگهداری، خوراک حیوان، حمل و ذبح رایگان هنوز هم قیمت گوسفند زنده برای شما مقرون به صرفه خواهد بود. این قیمت کاملا بروز بوده و این قیمت ها نیز متغیر است.
لازم به ذکر است که در این سایت  قیمت دام زنده را بر اساس قیمتی که در بازار رایج است مشخص می کند. در بازار برای گوسفند 60 کیلو گرمی قیمت حدودی و میانگین مشخص می کنند. و به تناسب آن برای بره هایی با وزن های پایین تر قیمت بالاتر از آن میانگین در نظر میگیرند در کل بره ها به تناسب کاهش وزن افزایش قیمت دارند.

سایت دامکالا برای آگاهی مشتریان از آخرین قیمت الگوی ارائه شده در بازار را بر قیمت گذاری در نظر گرفته است. بر اساس این الگو قیمت هر کیلو گرم در وزن های مختلف متفاوت است. بر اساس همین الگو قیمت دهی در دیگر وزن ها و همچنین بره ها نیز بر اساس همان مبنا تعیین می شوند.
سایت به صورت خودکار تعیین وزن کرده و قیمت نهایی را برای مشتریان مشخص می کند. در واقع فرایند قیمت دهی به جز ارائه قیمت اولیه به شکل اتوماتیک انجام می شود. متقاضیان با آشنایی این شیوه و در نظر گرفتن این توضیحات می توانند نسبت به خرید گوسفند زنده اقدام کنند.
توصیه می شود مشتریان گوسفند با وزن بالا را برای خرید انتخاب کنند زیرا علاوه بر هزینه مناسب، گوشت بیشتری نیز خواهند داشت. قیمت در چنین شرایطی برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود.

یکی از مزیت های سایت این مرکز مجاز فروش دام این می باشد که لیست قیمت فروش گوسفند زنده در سایت به طور مشخصی برای شما قابل مشاهده می باشد و می توانید با مقایسه قیمت ها آنچه را مد نظر دارید انتخاب کنید.
در واقع این قیمتی که عوامل در سایت دامکالا در نظر گرفته اند، را با هزینه های خاص پرورش گوسفندان در محیط کاملا بهداشتی، تمیز و با خوراک دهی های مغذی، لحاظ می کنند.
توجه داشته باشید که نوع پرورش دام و تغذیه آنها در کیفیت گوشت تاثیر خواهد گذاشت، قطعا از یک محیط آلوده، مرطوب با تغذیه نامناسب نمی توان توقع محصولی با کیفیت داشت. شما با یک بار ثبت سفارش از سایت دامکالا قطعا کیفیت مطلوب را خواهید دید و باب میل خودتان خرید خواهید کرد.
 در نهایت قیمت گوسفند زنده با توجه به تمام شرایطی که گفته شد برای شما مشخص می شود و شما می توانید سفارش خود را به ثبت برسانید.
 توجه داشته باشید که هزینه حمل برای شما رایگان خواهد بود. اگر شما در هنگام خرید درخواست قصاب برای ذبح نیز داشته باشید این امکان برای شما فراهم است. هزینه قصاب برای شما رایگان خواهد بود.

همانطور که اشاره شد آنچه در قیمت گوسفند زنده تاثیر گذار است وزن آن می باشد. اطلاعاتی که در رابطه با قیمت گوسفند زنده در سایت دامکالا موجود است کاملا دقیق بوده و مرتب مورد بررسی قرار می گیرد و در مواقعی که اطلاعات تغییر کند مشخص خواهد شد. این اطلاعات ذخیره شده برای مشتریان قابل نمایش می باشد در واقع مشتریان با توجه به این اطلاعات اقدام به خرید می کنند.
به دلیل بررسی سلامت حیوان و غربالگری آنها مرتب وزن کشی می شوند و افرادی وظیفه کنترل وزن را دارند که در نهایت این وزن ها در بانک اطلاعاتی دامکالا ذخیره می شود. پس شما با خیال راحت می توانید خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com