پیش بینی افزایش تولیدات مرغ گوشتی برزیل

پیش بینی افزایش تولیدات مرغ گوشتی برزیل
به گزارش سرویس کشاورزی خارجی وزارت کشاورزی امریکا ، تولیدات مرغ گوشتی برزیل در سال 2016 میلادی تا 5 درصد افزایش خواهد داشت. 
طبق این گزارش ، به دنبال ثبات بهای نهاده ها و افزایش صادرات به دلیل 30 درصد کاهش در نرخ واحد پولی برزیل و ورود به بازارهای صادراتی جدید ، انتظار می رود تولیدات به 5 / 13 میلیون متریک تن برسد.
به دلیل برداشت بی نظیر محصول ذرت و سویا که انتظار می رود برزیل در سال جاری داشته باشد ، لذا برآورد قیمت نهاده ها نیز ثابت است. از سوی دیگر، به دنبال شیوع انفولانزا در کشورهایی نظیر امریکا و بروز آسیب به صنعت مرغداری آن ، تقاضا برای گوشت مرغ برزیل افزایش خواهد یافت.
دولت برزیل اخیراً به بازارهای جدیدی برای صادرات گوشت مرغ راه یافته که از آن جمله میتوان به کشورهای پاکستان ، مالزی ، میانمار و مکزیک اشاره کرد. همچنین برزیل در سدد است تا صادرات خود به چین را افزایش دهد.
انتظار می رود متوسط بهای تولید گوشت مرغ در ایالت Parana برزیل که بزرگترین تولیدکنندۀ گوشت مرغ محسوب می شود ، 3 تا 4 درصد کاهش یابد.
اما رشد بسیار آرام تقاضای داخلی به دلیل رکود اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم است که به دلیل افزایش تورم و بیکاری در این کشور به وجود آمده است. اما به هرحال ، در مقایسه با قیمت بالای گوشت گاو، گوشت مرغ منبع پروتئینی مناسبی در برزیل محسوب می شود و انتظار می رود در سال 2016 میلادی مصرف داخلی گوشت مرغ در برزیل 2 درصد افزایش یابد.


 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com