پیشگیری از بیماریهای مشترک انسان و دام در کهگیلویه و بویراحمد ضروری است

پیشگیری از بیماریهای مشترک انسان و دام در کهگیلویه و بویراحمد ضروری است
مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه به امر پیشگیری و به کارگیری شیوه ‌های پیشگیرانه برای کنترل و ریشه‌کنی بیماری‌ها به ویژه بیماری‌های مشترک بین انسان و دام ضروری است.
محسن صادقی افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک استان، مستعد بودن برای پرورش دام و بالابودن جمعیت دامی، همکاری و تعامل دستگاه‌های متولی بهداشت جامعه با دامپزشکی استان از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی بیان داشت: دامداران و مسئولین باید در زمینه مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و دام با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.
صادقی با بیان اینکه توجه به امر پیشگیری برای کنترل و ریشه‌کنی بیماریها به ویژه بیماری‌های مشترک از جمله اولویت‌های کاری دامپزشکی است، عنوان کرد: با توجه به همزیستی انسان و حیوان به ویژه در مناطق روستایی، آموزش و ترویج فرهنگ دامپزشکی و مراقبت، از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی برگزاری کارگاه های آموزشی و بهداشتی برای پرورش دهندگان، آموزش چهره به چهره دامداران، چاپ و توزیع بروشورهای بهداشتی، توزیع رایگان سموم و مواد ضدعفونی کننده و ارسال پیامک های بهداشتی را ازجمله اقدامات انجام شده در راستای پیشگکیری از این بیماریها عنوان کرد.
168 کیلو گوشت قربانی بین مددجویان شهرستان بهمئی توزیع شد
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهمئی از توزیع 168 کیلو گوشت قربانی بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در روز عید قربان خبر داد.
محمد محمدی با بیان این که نذورات نیکوکاران در روز عید قربان همان روز به دست مددجویان رسید، گفت: این گوشتهای قربانی به ارزش 29میلیون و 380 هزار ریال در روز عید قربان بین مددجویان کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com