وضعیت مطلوب تامین نهاده‌ها در سال ۹۷

وضعیت مطلوب تامین نهاده‌ها در سال ۹۷
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت:در حال حاضر قیمت هرکیلو مرغ در بازار بین ۱۰ تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بوده و این درحالی است که نرخ مصوب آن ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در نظرگرفته شده است.
حمید ورناصری در نشست خبری در خصوص آخرین وضعیت تامین نهاده‌ها و مواد پروتئینی در بازار اظهار کرد:بحث نهاده‌ها و مواد پروتئینی ارتباط قوی باهم دارند و اگر نهاده‌ها دچار مشکل شود قطعا اثر خود را بر روی مصرف کننده خواهد گذاشت.
وی افزود:خوشبختانه در ایام پایانی سال،نوروز و ماه مبارک رمضان بازار مواد پروتئینی از قبیل:مرغ و تخم مرغ شرایط بسیار مطلوبی داشته است.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در رابطه باقیمت‌ها گفت: در حال حاضر قیمت مصوب هرکیلو مرغ ۱۱ هزارو ۵۰۰ تومان است،ولی در بازار بین ۱۰ هزار تا ۱۰ هزار و۵۰۰ تومان به دست مصرف کننده می‌رسد و از طرفی برنامه ریزی‌ها به صورتی است که منافع مصرف کننده و تولید کننده مدنظر قرار گیرد.
ورناصری درادامه خاطرنشان کرد: قیمت تخم مرغ در بازار شانه‌ای ۱۱ هزار و ۵۰۰ تا ۱۲ هزار تومان است و از قیمت مصوب ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومانی آن کمتر است.
وی در زمینه واردات نهاده به کشور نیز اظهار کرد:در تامین نهاده و قیمت آن شرایط مطلوبی در کشور حاکم است به طوریکه در سال ۹۷ بالغ بر ۹ میلیون تن ذرت، ۲.۵ میلیون تن دانه سویا و ۲.۵ میلیون تن جو به کشور وارد شده است.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خصوص وضعیت تامین نهاده‌ها در سال ۹۸ گفت: با ادامه روند سال گذشته به تولیدکنندگان اطمینان خاطر می‌دهیم که از ذخایر مطلوبی برخورداریم و در بحث تامین نهاده‌ها با مشکلی روبرو نخواهیم شد.
 
کلمات کلیدی نهاده تامین نهاده ها
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com