وزارت کشاورزی مشکل دامداران را پیگیری کند

وزارت کشاورزی مشکل دامداران را پیگیری کند
نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه دامداران به علت خشکسالی و نبود علوفه با مشکلات متعددی مواجهند، از وزیر جهاد کشاورزی خواست تا به این موضوع رسیدگی کند.
وزارت کشاورزی مشکل دامداران را پیگیری کند
علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز دوشنبه (15 فروردین) مجلس در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، اظهار داشت: دامداران زمانی در اقتصاد کشور نقش آفرین بودند، اما امروز به علت خشکسالی های پی در پی و نبود امکانات علوفه، دام هایشان را واگذار می کنند، در آینده نزدیک به آمار بیکاران اضافه خواهند شد. تقاضا دارم هر چه سریعتر با فوریت جلسه ای با مسئولان سازمان امور عشایری و پشتیبانی امور دام کشور برگزار و مشکل دامداران در سراسر کشور حل شود.

وی افزود: البته قبلا هم در مورد صادرات دام و فروش احشام غیرمولد در کشور قول هایی داده شده بود، اما متاسفانه این وعده ها به منصه عمل نرسید.

نماینده مردم ایلام در مجلس  در تذکری خطاب به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: 6 استان جمعی کشور در جلسه ای با حضور وزیر دفاع و معاونان ایشان و مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح درخصوص تعیین حدود مناطق جنگی برگزار کردند و مقرر شد با توجه به مطالبه نمایندگان این 6 استان، حدود مناطق جنگی مشخص و حقوق افرادی که در دوران سخت در خط مقدم دفاع از نظام حضور داشتند، توجه شود، اما اکنون به این امر توجه نشده و علی رغم پیگیری های متعدد نمایندگان مناطق جنگی به این موضوع بی توجهی می شود.
 
نظرات شما
  •  

    امیر گفت : ۰۱/۰۱/۱۵

    واقعا مردم رو مسخره میکنید؟؟؟؟
    چند ساله دارید این حرفهای دور از عقل رو به خورد دامدار میدید...

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com