ورود مجلس به موضوع نهاده های دامی

ورود مجلس به موضوع نهاده های دامی
عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: وارد کنندگانی که تاکنون ارز 4200 تومانی و ارزان می گرفتند و خودشان اقدام به واردات نهاده های دامی می کردند،در حال حاضر در مقابل طرح های اصلاحی - اقتصادی ایستادگی می کنند.

حسینعلی حاجی دلیگانی  با اشاره به روند توزیع نهاده های دامی در کشور،بیان کرد: توزیع نهاده های دامی به یک میدان پیکار تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: وارد کنندگانی که تاکنون ارز 4200 تومانی و ارزان می گرفتند و خودشان اقدام به واردات نهاده های دامی می کردند،در حال حاضر در مقابل طرح های اصلاحی - اقتصادی ایستادگی می کنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: این افراد با کارشکنی و دادن اطلاعات دروغ به تصمیم گیرندگان، آنها را به اشتباه می اندازند. این در حالی است که وزارت جهاد منابع فروش نهاده های دامی جهت تامین آن در ماه های پایانی سال گذشته و امسال را از مردم اخذ کرده است ولی پاسخگوی نهاده خریداری شده نیست.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حتما مجلس شورای اسلامی به موضوع نهاده های دامی و نحوه هزینه کرد منابع ارزی آن رسیدگی خواهد کرد.

این نماینده مجلس در ادامه در زمینه احتمال اصلاح بودجه سال 1401  از سوی دولت بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و برخی از ناهماهنگی ها در درون دولت باعث بیان اینگونه مطالب شده است.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه در زمینه سرنوشت ارائه کالابرگ از سوی دولت بیان کرد:  دولت گفته زیر ساختهای کالابرگ الکترونیکی  فراهم شده و از شهریور ماه این کالابرگ ارائه خواهد شد.

این نماینده مجلس در ادامه در زمینه عملکرد یک سال گذشته دولت  بیان کرد: در مجموع دولت شروع نسبتا خوبی را داشته است.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعا فعالیت های دولت در آینده روند بهتری به خود خواهد گرفت.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با این حال در حال حاضر مقداری ناهماهنگی بین ارکان دولت  احساس می شود که باید شاهد هماهنگی بیشتری باشیم.
 
نظرات شما
  •  

    عظیمی گفت : ۰۱/۰۵/۲۲

    سلام
    بنده مرغدار هستم،اسفند ماه گذشته جوجه ریزی کردم و در تاریخ ۱۴۰۱/۲/۱۱ از شرکت صبا پیشرو کالا سهمیه سویا خود را خریداری نمودم ،لیکن تا این تاریخ شرکت فوق سویای خریداری شده را تحویل نداده و عدم تخصیص ارز ۴۲۰۰تومانی را بهانه عدم بارگیری عنوان می‌نماید.با وزارت جهاد هم تماس گرفتم اما هیچ شخصی پاسخگو نیست .حال به کجا باید مراجعه کردو چه نهادی باید پاسخگو باشد؟

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com