واگذاری پشتیبانی امور دام به وزارت جهاد تا دوشنبه

واگذاری پشتیبانی امور دام به وزارت جهاد تا دوشنبه
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه در حال تنظیم صورت‌جلسه انتقال شرکت به وزارت جهاد کشاورزی هستیم، گفت:‌انتقال این شرکت تا دو روز آینده با امضای صورت جلسه توسط وزیر صنعت نهایی می شود.
مصیب محمدی شمالی در مورد انتقال شرکت پشتیبانی امور دام به وزارت جهاد کشاورزی در قالب اجرای قانون انتزاع اظهار داشت: با توجه به اینکه تا 9 دی ماه مهلت داریم انتقال این شرکت به وزارت جهاد انجام شود، در حال حاضر به دنبال تنظیم صورت جلسه انجام این کار هستیم.
وی در مورد مواردی که در این صورت جلسه ذکر می شود، گفت: طبق این صورت جلسه اعلام می‌شود که بر اساس قانون انتزاع از تاریخ مورد نظر شرکت پشتیبانی امور دام با همه زیر مجموعه‌ها و عوامل به وزارت جهاد کشاورزی منتقل می شود.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به اینکه باید این صورت جلسه به امضای وزیر صنعت برسد، خاطر نشان کرد: بر اساس مهلتی که داده شده این انتقال طی دو روز آینده انجام خواهد شد. پس از انتقال این شرکت به وزارت جهاد اعمال هر نوع تغییری در صورت نیاز به عهده این وزارت خانه است.
به گزارش تسنیم، پس از عدم اجرای قانون انتزاع و اعتراض نمایندگان مجلس به خصوص کمیسیون کشاورزی و صنایع، سه‌شنبه هفته گذشته وزیر صنعت و کشاورزی با حضور در کمیسیون کشاورزی، قول دادند که فاز نخست این قانون را که واگذاری اختیارات بازار نهاده‌های دامی و انتقال شرکت پشتیبانی امور دام است را تا دوشنبه هفته جاری انجام دهند.فاز دو این قانون نیز تا پایان دی ماه باید اجرا شود.

 
نظرات شما
  •  

    ضرغامی گفت : ۹۲/۱۰/۰۷

    من به عنوان بک مرغدار از این تصمیم بی نهایت خوشحال هستم .حالا از وزیر محترم جهاد کشاورزی میخواهیم به هر روش که میدانند نهاده را مستقیم به دست مرغداریها گاوداریها برسانند و دست واسطه قطع شود که نه به نفع تولیدکننده ونه به نفع مصرف کننده است.
    در ضمن امور پشتیبانی دام هم باید ازاین فکر بیرون بیاید که مالک این ذرت وسویا ها است .
    این نهاده ها جهت استفاده تولیدکنندگان وارد این کشور شده ونه برای کارهای اقتصادی دیگر.
    سویای هرکبلو 19000ریالی نباید به دست تولیدکننده برسدویا باید فکری دیگر کرد.

    پاسخ...
  •  

    اقارضا گفت : ۹۲/۱۰/۱۵

    یعنی پشتیبانی اموردام واقعنی خدابیامرزشد؟

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com