هرگونه خروج نهاده‌ دامی بدون مجوز ممنوع

هرگونه خروج نهاده‌ دامی  بدون مجوز  ممنوع
استاندار کرمانشاه با اعلام ممنوعیت خروج بدون مجوز هرگونه نهاده‌های دامی و کاه و کلش از استان، گفت: رفع نیازمندی‌های استان در این خصوص در اولویت است.
«بهمن امیری‌ مقدم» در دومین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان افزود: برای مبارزه با قاچاق سوخت، نیاز به تبادل تجارب و وحدت رویه در استان‌های مرزی داریم.

وی اظهار داشت: در مبارزه با قاچاق کالا و ارز لازم است برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که نگاه همه‌جانبه و چندبعدی اعم از اقتصادی، اجتماعی و امنیتی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه گفت: اجرای طرح جامع ساماندهی اصولی و اساسی پایانه‌ مرزی پرویزخان در شهرستان قصرشیرین را با محوریت وزارت راه و شهرسازی، با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی افزود: قاچاق سوخت، هدر رفتن سرمایه‌های مردم، نظام و کشور است و همه مسوولان ذیربط باید در مبارزه جدی در این زمینه، همت کنند.

امیری مقدم عنوان کرد: خرد جمعی و هماهنگی شهرستانی در پاوه در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز قابل تحسین است که از این بابت از مسوولین ذیربط به ویژه فرماندار و دادستان تشکر می‌کنیم.

وی همچنین گفت: مدیران کل گمرک و حمل‌ و نقل و پایانه‌ها، نواقص نرم‌افزاری پایانه‌های مرزی را در راستای رصد و پایش ترانزیت کالا، در اسرع وقت برطرف کنند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: برگزاری نشست‌های کارگروه فرهنگی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت مستمر و منظم در دستور کار قرار گیرد.

در ابتدای این نشست «سعید قاسمی» دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن قرائت فرمان رهبر معظم انقلاب در مورد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، آثار غیرقابل‌جبران پدیده قاچاق بر تولید داخلی و تجارت قانونی و آسیب‌های متعدد آن بر وضعیت سرمایه‌گذاری و اشتغال استان را تشریح کرد و به استناد فرمان مقام معظم رهبری، انسجام و هم‌افزایی دستگاه‌های ذیربط اجرایی، نظامی و انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز را خاطرنشان ساخت‌.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت و بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع مساحت دارای ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com