نوسان نرخ ارز توزیع دارو و نهاده دامی را متوقف کرد

نوسان نرخ ارز توزیع دارو و نهاده دامی را متوقف کرد
عضو کمیسیون کشاورز، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: بسیاری از تامین‌کنندگان دارو و نهاده دامی با توجه به افزایش و نوسان نرخ ارز توزیع خود را متوقف کرده‌اند و این موضوع هزینه تولید را افزایش داده است.
ذبیح‌الله اعظمی ساردویی عضو کمیسیون کشاورز، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، در خصوص دلایل افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار، گفت: افزایش قیمت مرغ دلایل بسیار زیادی دارد که یکی از آنها بالا رفتن نرخ ارز و کمبود نهاده‌ها در بازار است.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی و کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس موضوع کنترل قیمت گوشت مرغ را در دستور کار قرار داده و پیگیری می‌کند، تصریح کرد: نهاده‌های دامی مورد نیاز مرغداران باید هرچه سریع‌تر تامین و در اختیار آنها قرار بگیرد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت می‌توانست در ماه‌های گذشته که قیمت گوشت مرغ پایین بود مازاد نیاز بازار را از تولیدکنندگان خریداری و در مواقع لزوم به بازار تزریق کند، ادامه داد: افزایش قیمت ناگهانی نرخ ارز بسیاری از برنامه‌های حمایتی از را برهم زد.
بسیاری از تامین‌کنندگان دارو و نهاده دامی با توجه به افزایش و نوسان نرخ ارز توزیع خود را متوقف کرده‌اند، کمبود دارو و نهاده در بازار باعث شده تا هزینه تولید دامدارن و مرغداران افزایش چشمگیری داشته باشد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com