نهاده های دامی در بندر امام خمینی (ره) در حال کپک زدن است

نهاده های دامی در بندر امام خمینی (ره) در حال کپک زدن است
نایب رییس دوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود ۳.۴ میلیون تن نهاده دامی در بندر امام خمینی (ره) انباشت شده است، گفت: این نهاده ها در انبارهای گمرک این بندر در حال کپک زدن است.
به گزارش روز یکشنبه دفتر نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی ، علیرضا عباسی با اشاره به اینکه به منظور نظارت میدانی از وضعیت واردات و ترخیص نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی(ره) بازدید کردیم، افزود: حدود ۳.۴ میلیون تن نهاده در بندر دپو شده که با این میزان می توان نیاز حداقل چهار ماه کشور را تامین کرد. و این در حالی است که حدود ۱.۵ میلیون تن نهاده هم در حال ترخیص است.
رییس مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه هاده موجود آماده بارگیری به استان ها است، اظهار داشت: متأسفانه با بی تدبیری و ترک فعل بعضی از مسوولین، توزیع این نهاده ها به مشکل برخورده است.
وی از تنظیم صورتجلسه ای با الزامات تعیین شده برای ارگان های مختلف خبر داد و افزود: یکی از مسایل موجود کمبود کامیون برای بارگیری نهاده ها به استان های مختلف بود که پیشنهاد شد با وزارت کشور و استانداری ها هماهنگی صورت بگیرد تا اینکه از ظرفیت استان ها جهت حمل بار استفاده شود و همچنین مشوق هایی برای مجموعه های راهداری در نظر گرفته شود تا اینکه نهاده را به دست دامدار برسانند.
عباسی افزود: روز دوشنبه هم در کمیسیون کشاورزی مجلس با متولیان امر جلساتی برقرار خواهد شد که این موضوع را به سرانجام مطلوب برسانیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com