نرخ هر کیلو مرغ در غرفه‌های سطح شهر ۶۳۵۰ تومان

نرخ هر کیلو مرغ در غرفه‌های سطح شهر ۶۳۵۰ تومان
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از کاهش نرخ ۳۰۰ تومانی نرخ مرغ نسبت به اواخر هفته گذشته در بازار خبر داد.
محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی، از کاهش 300 تومانی نرخ مرغ نسبت به اواخر هفته گذشته خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار ،مرغ آماده به طبخ میدان بهمن 4 هزار و 800 تا 5 هزار و 500، غرفه های میادین میوه و تره بار سطح شهر 6 هزار و 350 و خرده فروشی 7 هزار و 500 تومان است.
وی ملاک قیمت مرغ آماده به طبخ میدان بهمن و غرفه های میادین میوه و تره بار سطح شهر اعلام کرد.
یوسفی با بیان اینکه در چند ماه اخیر مرغداران زیادی ناشی از زیان های پی در پی از چرخه تولید خارج شدند، افزود: با توجه به قیمت تمام شده و فروش نقدی هر کیلو مرغ زنده به نرخ 4 هزار تومان، مرغداران با زیان حداقل 2 هزار و 500 تومانی روبه رو هستند و تعداد زیادی از تولیدکنندگان قادر به ادامه تولید نیستند.
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی ادامه داد: با توجه به زیان فاحش مرغداران تخم گذار،  مرغداران گوشتی و مرغ مادر  با ریزش شدید تولید در ماه های آتی مواجه خواهیم شد چرا که در شرایط کنونی علی رغم کاهش شدید نرخ جوجه یکروزه، مرغداران تمایلی به جوجه ریزی ندارند.
وی در پایان سخنان خود نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده را 6 هزار و 500 و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها را 9 هزار و 500 تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به روند نزولی قیمت مرغ و کاهش جوجه ریزی پیش بینی شده که اگر شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به عرضه مرغ ارزان قیمت در بازار نکند، حداکثر تا دو ماه آینده قیمت مرغ به نرخ واقعی خود خواهد رسید.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com