معرفی مکمل خوراک آنتی اکسیدان با پایۀ عصارۀ طالبی

معرفی مکمل خوراک آنتی اکسیدان با پایۀ عصارۀ طالبی
مکمل های خوراک آنتی اکسیدان در طول دورۀ رشد حیوان همیشه توصیه شده و به ویژه در دورانی مانند واکسیناسیون، حمل و نقل، استرس های گرمایی و یا تولید مثل نقش مهمی ایفا می کنند.
کمپانی تولید داروی حیوان Lallemand محصولی را با پایۀ عصارۀ طالبی تولید کرده که همینک برای مصرف در آب آشامیدنی نیز موجود است.
با علم بر اینکه همیشه بهترین ها را می توان در طبیعت یافت پیش از این نیز از انواع عصاره های گیاهی یا روغن های طبیعی در مکمل های خوراک استفاده شده. اما اینک استفاده از عصارۀ طالبی (با مدت ماندگاری و دوام بالا) در جیرۀ خوراک حیوان از خاصیت و مزایای فراوانی برخوردار است. بررسی ها نشان داده که برخی از گونه های طالبی حاوی آنزیم های آنتی اکسیدان بالا هستند که از آنها با عنوان سوپر اکسید یاد می شود و در صنعت پرورش دام مدرن از تقاضای بالایی برخوردار است.
کمپانی تولید خوراک دام Lallemand به کمک کمپانی Bionov از این دانش بهره گرفته و مکمل خوراک Melofeed را به بازار خوراک دام معرفی کرده است.
آزمایشات متعدد بر روی حیوانات مختلف، نتایج متفاوتی را نشان داده به عنوان مثال این مکمل در گاوهای شیری باعث کاهش سلول های سوماتیک (طبیعی) شیر شده، و یا آنگونه که در یکی از فارم های فرانسه مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته، استعمال این مکمل به همراه سلنیوم طبیعی و ویتامین E در مرغ تخمگذار باعث کاهش تعداد تخم های بی کیفیت شده و تعداد تخم مرغ های نطفه دار را افزایش داده و متعاقباً فروش پولت ها را بالا برده است. 
قابل استفاده در آب آشامیدنی حیوان
این مکمل که ابتدا تنها به صورت جامد معرفی شد، همینک توسط کمپانی خوراک دام Lallemand به صورت محلول و تحت عنوان Melofeed Drink و قابل استفاده برای تمامی حیوانات پرورشی عرضه می شود. 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com