مصرف سوخت مرغداریهای استان قزوین اصلاح می شود

مصرف سوخت مرغداریهای استان قزوین اصلاح می شود
سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به منظور کاهش مصرف منابع انرژی و افزایش بهره وری تولید در واحدهای مرغداری طرح بهینه سازی مصرف سوخت در واحدهای مرغداری گوشتی استان اجرا می شود. 
یوسف جلوخانی تصریح کرد: برای اصلاح سیستم مصرف سوخت تسهیلات کم بهره به واحدهای مرغداری گوشتی استان قزوین پرداخت می شود.
وی افزود: این تسهیلات در راستای سیاستهای دولت به منظور حمایت از بخش کشاورزی پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و همچنین افزایش راندمان تولید و بهره وری به واحدهای مرغداری گوشتی واجد شرایط داده می شود.
این مسئول یادآورشد: این طرح با همکاری اتحادیه تعاونی های مرغداران استان به عنوان مجری و سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی استان به عنوان ناظر اجرا می شود.
جلوخانی خاطرنشان کرد: در این طرح صاحبان واحدهای مرغداری نسبت به اصلاح تجهیزات گرمایشی، سیستم تهویه و سیستم اتوماتیک هوا دهی و بهسازی تاسیسات واحدهای خود اقدام خواهند کرد.
سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از متقاضیان این طرح خواست برای ثبت نام به تشکلهای مربوطه مراجعه کنند تا بعد از اولویت بندی نسبت به معرفی آنها به بانک کشاورزی اقدام شود.
در مرحله اول اجرای این طرح یک میلیون و600 هزار قطعه از واحدهای مرغدارای استان تحت پوشش طرح قرار خواهد گرفت.
 
نظرات شما
  •  

    رضا گفت : ۹۰/۰۲/۰۶

    مدیران محترمitpاگه مشه عکسهارا ضربین بگزارید که بزگ بشه برای بیننده در ضمن اگه براتون زحمت نیست اخبار شرایط بهینه سازی سوخت را شفاف تر توضیح بدیند مثلا از چه نوع سیستمی وایا جوابدهی لازم را دارد یا نه ویا اینکه کجای ایران مورد استفاده قرارگرفته است ؟؟؟ممنون

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com