مشکل کمبود مرغ در ابهر وجود ندارد

مشکل کمبود مرغ در ابهر وجود ندارد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابهر گفت: در بحث توزیع مرغ و گوشت منجمد، برنج، قند و شکر هیچ گونه مشکلی در ابهر وجود ندارد.
ابوطالب افشاری صبح شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ابهر با اشاره به 709 مورد بازرسی از مراکز عمومی و خصوصی طی روزهای گذشته افزود: 17 مورد پرونده در اداره صنعت و معدن و تجارت تشکیل شده است.
وی اظهار داشت: تعداد 21 مورد تخلف شناسایی شده است که در جمع به مبلغ 55 میلیون ریال جریمه نقدی صورت گرفته است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در بحث توزیع مرغ و گوشت منجمد، برنج، قند و شکر هیچ گونه مشکلی نداریم و در سطح شهرستان در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.
فرماندار شهرستان ابهر در این جلسه با بیان اینکه نظارت و بازرسی از بازار باید ادامه دارد تاکید کرد: چرا که ما برای مردم خدمت می‌کنیم و خدمت‌رسانی به مردم یک هدف مهم و اساسی است.
نورالدین رفیعی افزود: توزیع اقلام مورد نظر در ماه مبارک رمضان باید ادامه پیدا کند.
وی با بیان اینکه در بحث توزیع سیلندر گاز  مشکل خاصی نیست، گفت: ولی باید سعی شود که مدیریت خوب انجام بگیرد زیرا سهمیه ما از گاز مایع بسیار خوب است.
فرماندار شهرستان ابهر با تاکید بر لزوم رفع مشکلات مردم اظهار داشت: کارهای بسیاری انجام شده است ولی هنوز از سوی مردم گله وجود دارد.
رفیعی در ادامه افزود: هدف ما خدمت به خلق است و باید به این مردم قدرشناس احترام گذاشت و مسئولان برای حل مشکلات بازار با رسانه ها همکاری کنندو از نظارت رسانه‌ها نیز استفاده کنند.
وی با بیان اینکه نظارت بر بازار در ماه رمضان بیش از گذشته برای مردم قابل اهمیت است، یادآور شد: باید در این ماه مسئولان دست در دست هم داده و با همدلی و اتحاد معضل بازار را رفع کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com