مشکل نهاده‌های مورد نیاز مرغداران در استان اردبیل برطرف شد

مشکل نهاده‌های مورد نیاز مرغداران در استان اردبیل برطرف شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به اندازه کافی نهاده‌های مورد نیاز مرغداران در این استان  تأمین شده و جهاد کشاورزی قرار است با تأمین آن به تعدیل قیمت بازار کمک کند.
رامین صادقی افزود: با تأمین نهاده‌ها قرار شد ضمن افزایش جوجه‌ریزی قیمت مصوب مرغ که ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است، مورد توجه و دقت نظر فروشگاه‌ها و همچنین واحدهای عرضه‌کننده مرغ و تخم مرغ قرار گیرد.
وی قیمت مصوب تخم مرغ را ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت:‌ با افزایش فعالیت واحدهای تخم‌گذار و همچنین تأمین نهاده‌های آنها انتظار می رود ‌در روزهای آینده با همکاری جهاد کشاورزی شاهد کاهش قیمت تخم مرغ در بازار باشیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: کمبود نهاده‌ها در هفته‌های اخیر به افزایش قیمت تخم مرغ و مرغ منجر شده که در نشستی با مسئولان سازمان جهاد کشاورزی، قرار شد تنظیم بازار با نظارت بیشتر انجام شود.
صادقی اظهار کرد: در روزهای گذشته قیمت تخم مرغ در بازار تا ۲۴ هزار تومان افزایش یافته است که این افزایش قیمت با ورود بسته‌های جدید تخم مرغ به ۱۹ هزار تومان کاهش یافته ولی همچنان انتظار می‌رود این قیمت تعدیل شود.
وی از ورود تخم مرغ‌های جدید به شبکه توزیع برای تعادل‌بخشی به قیمت بازار خبر داد و گفت:‌ امیدواریم با اشباع بازار و شرایط متناسب در عرضه و تقاضا، قیمت‌ها تعدیل شده و کمبودها نیز رفع شود.
او ادامه داد: چنان که مردم بالاتر از قیمت مصوب مرغ و تخم مرغ خریداری کنند حتما اطلاعات فروشگاه‌ها را به سامانه ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند تا با موارد گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه به جد برخورد شود.
صادقی اضافه کرد: هر چند عده‌ای سودجو تلاش می‌کنند تا با برهم زدن قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار ایجاد اخلال کنند اما ضرورت دارد مردم با در نظر گرفتن قیمت مصوب کالاهای خود را تهیه کرده و بالاتر از این نرخ هرگونه عرضه را به سامانه تعزیرات حکومتی و یا سازمان صمت اطلاع‌رسانی کنند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com