مشکلات نهاده‌های دامی باید هر چه زودتر رفع شود

مشکلات نهاده‌های دامی باید هر چه زودتر رفع شود
فرماندار شهرستان ورامین گفت: در حوزه نهاده و توزیع آن مشکلاتی وجود دارد که باید هر چه زودتر رفع شود ، چرا که اقتصاد شهرستان ورامین بر پایه دامداری و کشاورزی استوار است و با معیشت مردم به طور مستقیم در ارتباط است.

جلسه بررسی توزیع نهاده های دامی امروز سه‌شنبه ۱۰ اسفند ماه اسفند ماه با حضور درویشی فرماندار ورامین ، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ، مدیر جهاد کشاورزی ورامین ، مدیران اتحادیه و تعاونی ها و فعالان این حوزه در اداره جهاد کشاورزی برگزار شد.

مجید درویشی فرماندار ورامین در این جلسه اظهار کرد: تفکیک توزیع نهاده شهرستان های همجوار باید صورت بگیرد که در حوزه نظارت و پایش بتوانیم هر چه زودتر دست دلال را قطع کرده و نهاده دولتی به دامدار واقعی برسد.

وی افزود: در حوزه نهاده و توزیع آن مشکلاتی وجود دارد که باید هر چه زودتر رفع شود چرا که اقتصاد شهرستان بر پایه دامداری و کشاورزی استوار است و با معیشت مردم به طور مستقیم در ارتباط است.

فرماندار ورامین با اشاره به تلاش های مجموعه فرمانداری در حمایت از دامداران خاطر نشان کرد: از ابتدا شروع کار در فرمانداری ورامین پیگیر مشکلات حوزه دامداران به خصوص در حوزه توزیع نهاده های دامی بوده ام و خواهم بود و تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق تولیدکنندگان و دامداران دشت ورامین به کار برده ام.

درویشی یادآور شد: با بررسی های صورت گرفته و مستنداتی که‌ وجود دارد متاسفانه تعاونی ها توزیع نهاده های دولتی را با عدالت انجام نمی دهند و شاهد آن هستیم که توزیع بیش از حد و یا خارج از شبکه صورت می گیرد که در این راستا اخطار هایی داده شده است چنانچه اصلاح نگردد با تعاونی های متخلف به شدت برخورد خواهد شد.

فرماندار ورامین ضمن اشاره به عدم وجود نهاده با نرخ غیر دولتی اظهار کرد: هیچ نهاده غیر دولتی به کشور وارد نمی شود ، اما متاسفانه شاهد فروش نهاده آزاد در شهرستان هستیم که سوال اینجاست این نهاده از کجا آمده است و متاسفانه پاسخ مشخص است و دلیل آن هم توزیع ناعادلانه نهاده های دامی و ورود آن به شبکه غیر مجاز و فروش به صورت آزاد است.

درویشی در پایان سخنان تصریح کرد: با هماهنگی های به وجود آمده در معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری با تشکیل کارگروهی ویژه ، حوزه توزیع نهاده به طور مشخص بررسی خواهد شد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com