مرغ و تخم مرغ به میزان کافی برای عرضه در قزوین موجود است

مرغ و تخم مرغ به میزان کافی برای عرضه در قزوین موجود است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: مرغ و تخم مرغ به میزان مورد نیاز مردم استان برای عرضه وجود دارد.
منوچهر حبیبی در نشست ستاد تنظیم بازار کالا و محصولات اساسی استان قزوین افزود: این ستاد وظیفه دارد تا در مواقع مورد نیاز اقدام های لازم را برای افزایش و یا کاهش غیرمنطقی قیمت ها به شکلی که مردم و تولیدکنندگان آسیب ببینند را اتخاذ کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه 500 تن مرغ منجمد در انبارهای استان در حال ذخیره سازی است، اظهار کرد: به منظور کنترل قیمت تخم مرغ نیز حداقل روزانه 20 درصد محصول مرغداری های تخم گذار استان به میزان 15 تن با قیمت شانه ای مصوب 126 هزار ریال عرضه خواهد شد.
وی یادآور شد: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال باید نظارت دقیق و بیشتری بر بازار توزیع کالاهای اساسی و موردنیاز شهروندان انجام شود.
حبیبی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا مشکلی در تامین مایحتاج و مواد غذایی مورد نیاز شهروندان ایجاد نشود،اظهار کرد: باید به گونه ای تدبیر کنیم که در رابطه با هیچ محصولی بازار دچار التهاب نشود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: نشست های ستاد تنظیم بازار تا شب عید هر هفته باید در شهرستان های استان نیز به شکل منظم تشکیل شود تا برنامه ریزی لازم برای تامین اقلام و کالاهای اساسی مردم در این مناطق صورت بگیرد.
نشست های ستاد تنظیم بازار استان قزوین در نیمه دوم سال به صورت هفتگی برگزار می شود و در آن قیمت 10 قلم کالای اساسی و شرایط تولید و عرضه آنها مورد بررسی قرار می گیرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com