مرغ با قیمت مصوب به مغازه داران نمی رسد

مرغ با قیمت مصوب به مغازه داران نمی رسد
آن طور که رنجبر مدیر توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس می گوید: هیچ مشکلی در رابطه با تولید مرغ در استان فارس نداریم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر سازمان جهاد کشاورزی به همراه دیگر سازمان ها در حال اجرای توزیع مرغ با قیمت مصوب است، می گوید: در شرایط فعلی قیمت مصوب هر کیلو مرغ در بسته بندی ها 24900 تومان درج شده است و از دور روزگذشته وارد مرحله عملیاتی شده است.
صمد رنجبری با اشاره به اینکه به‌رغم مقاومت هایی که فعالان مرغ در برابر قیمت نشان دادند اما سازمان جهاد کشاورزی استان به همراه استانداری  سعی کردند مرغ را با قیمت بالغ بر 24900 در اختیار مردم قرار دهند، می افزاید: نباید فراموش کرد که هیچ مغازه حق فروش مرغ گران تر از قیمت مصوب ندارد. این در حالی است که  اگر  مغازه‌داران  مرغ را با قیمتی گران تر از نرخ 24900 به مردم می فروشند مشمول قانون اخلال در بازار می شود.

ورود مستقیم دادستانی به بازار مرغ
وی با بیان اینکه دادستانی مستقیما و رسما به موضوع گران‌فروشی مرغ در استان ورود کرده، می افزاید: از این رو دادستان با افرادی که در بازار مرغ اخلال ایجاد می کنند و مرغ را با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار نمی دهند برخورد می کند.
مدیر توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه قیمت مرغ برای تولید کنندگان مشخص شده است، بیان می کند: از این رو تولید کنندگان، کشتارگاه ها و ... باید مرغ را با قیمت مصوب به مردم بفروشند.
رنجبری در ادامه می گوید: خوشبختانه میزان تولید مرغ دراستان فارس کفاف مصرف خانوارها را می دهد
وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی نیاز است تا تمام افراد  از چرخه تولید تا فروش مرغ با قیمت مصوب اعلام شده همکاری کنند، می افزاید: قیمت مصوب شده مورد قبول تولید کنندگان هم واقع شده است.

مرغ با قیمت مصوب به مغازه داران نمی رسد
در حالی که مدیر بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس از توزیع مرغ با قیمت مصوب در شیراز سخن می گوید نجفی رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم مرغ‌فروشان شیراز می افزاید: تولید کنندگان مرغ را با قیمت مصوب در اختیار مغازه داران قرار نمی دهد.
وی با بیان اینکه اعلام قیمت مرغ بر عهده سازمان جهاد کشاورزی و پشتیبانی دام هستند می گوید: در حال حاضر قیمت هر کیلو مرغ 24900 تومان است و تولید کنندگان هم موظفند مرغ را با قیمت مصوب شده در اختیار مغازه داران قرار دهند.
منصور نجفی با اشاره به اینکه تولید کنندگان مرغ را طبق قیمت مصوبه در اختیار مغازه‌داران قرار نمی دهند می افزاید: این مهم سبب شده تا مرغ با قیمتی گران به دست مردم برسد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com