مجمع فوق العاده انجمن جوجه یکروزه با کمترین حاشیه برگزار و اعضاء هیات مدیره انتخاب شدند

مجمع فوق العاده انجمن جوجه یکروزه با کمترین حاشیه برگزار و اعضاء هیات مدیره انتخاب شدند
مجمع عمومی سالیانه نوبت دوم و نوبت اول فوق العاده انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه با استقبال قابل توجه اعضاء سراسر کشور در روز پایانی تیر ماه برگزار شد.
این تشکل یکی از تعیین کنندترین تشکل های صنعت مرغداری کشور به شمار می رود که دارای حدود 360 عضو فعال و تولیدکننده می باشد که تمامی جوجه مورد نیاز صنعت مرغداری کشور توسط همین تعداد از اعضاء به مرغداران گوشتی عرضه می شود، تولید ماهانه آنان به بیش از 110 تا 120 میلیون قطعه جوجه یکروزه در ماه بالغ می شود و این در حالی است که در صورت تقاضا از سوی مرغداران گوشتی و شرایط کشش بازار امکان تولید میزان بیشتری جوجه یکروزه و عرضه آن در سراسر کشور وجود دارد. یکی از بحران های که صنعت مرغداری طی سالیان متمادی گذشته با آن مواجه بوده مازاد تولید جوجه گوشتی است که غالبا در مقاطع حساس مازاد تولید به طرق مختلف از جمله ریختن چاه امحاء می شوند. شایان ذکر است که کشور ما جوجه یکروزه گوشتی وارد نمی کند و از این نظر صددرصد خود کفا هستیم و حتی در مقطعی صادر کننده تخم مرغ نطفه دار به کشورهای همجوار مانند عراق و افغانستان نیز بوده ایم.
گفتنی است مهمترین دستاورد این مجمع پیوستن مجدد اعضاء مازندران به انجمن سراسری جوجه یکروزه و تعامل دو سویه این دو با هم بود که به رغم به وجود آمدن اشکالات شکلی ناشی از عدم پرداخت حق عضویت تعدادی از اعضاء و تعلیق عضویت آنان با تدبیر دبیر انجمن و برخی اعضاء هیات مدیره این موضوع مقبولیت عام یافت و جنبه قانونی آن رعایت گردید.
در پایان پس از بحث و گفتگو در مفاد دستور جلسه مجمع عادی و فوق العاده رای گیری انجام و اعضاء هیات مدیره به شرح زیر انتخاب شدند:
1-    محمد زاده     240 رای
2-    باغبان زاده    217 رای
3-    فارغی         216 رای
4-    پیشنمازی     200 رای
5-    پیرمرادی      191 رای
6-    قاسمی       189رای
7-    صادقی        180 رای
همچنین آقای مقدم با 277 رای برای چندمین بار به عنوان بازرس اول تعیین گردید.

 
نظرات شما
  •  

    دكتر بهروز شيرازي گفت : ۹۴/۰۶/۰۴

    ما از حضور آقاي دكتر باغبان زاده حمايت مي كنيم وكرديم وافتخارا" به ايشان تك راي دادم.از اينكه يك استاد فرهيخته ومدير فهيم ولايق در انجمن جوجه حضور داشته باشه افتخار ميكنم

    پاسخ...
  •  

    دكتر بهروز شيرازي گفت : ۹۴/۰۶/۱۱

    اگه به دكتر باغبان زاده اجازه كار بدهند وسياسي كاري در جهاد كشاورزي وديگر نهادهاي وابسته صورت نگيرهحتما" كاردرست ميشه .وضعمون خوب ميشه .اخه وقتي راس توليدش رودرست كرد اين مادر دارها بودند كه به جايي اينكه در نوبت بايستند ميروند پلاس ميريزند .اونوقت رقابت در شركت اجدادي هم زياد ميشه .دودش توي چشم كل صنعت ميره.ما چندين واحد مادر در مازندران از دكتر باغيان به عنوان يك مدير لايق ودانشمند حمايت ميكنم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com