لزوم بهینه سازی کارخانجات جوجه کشی

مدیرعامل هلدینگ کوثر در سمینار علمی یکروزه کارایی برتر پیترسایم اعلام کرد کارخانجات جوجه کشی کشور می توانند بسیار بهتر از شرایط فعلی عمل کنند.
آقای دکتر نوروزی گفت : کارخانجات جوجه کشی نقش بسیار مهمی را در چرخه تولید جوجه  یکروزه و گوشت کشور عهده دار می باشند و باید با ایجاد بستر و شرایط مناسبت تر آموزشی و توسعه علم در این صنعت بهره بیشتری را از تکنولوژی روز در کارخانجات جوجه کشی برد.
وی با اشاره به میزان تولید جوجه یکروزه ، گوشت مرغ و تخم مرغ کشور اعلام داشت کارخانجات جوجه کشی بعضی از استان ها جوابگوی نیاز کشور نیست و در راستای افزایش بهره وری و بالا بردن کیفیت تولید و رضایت مشتریان نهایی و کاهش قیمت تمام شده تولید باید با برگزاری بیشتر سمینارهای علمی اقدام به انتقال تکنولوژی و علوم جوجه کشی به استان های کشور نمود.
آقای دکتر جوادی رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر نیز در این سمینار از یکی از خدمات جدید خود که راه اندازی سیستم حمل و نقلی می باشد رونمایی کرده
و اظهار داشت دستگاه جوجه کشی خوب و پرورش مناسب در تولید گوشت مرغ کشور بسیار اهمیت دارد اما در این چرخه یک فاصله پنهان وجود دارد که با توجه به شرایط جاده های ایران و موانع این چنینی باید فاصله بین جوجه کشی  تا مرغداری را با حمل و نقل صحیح و علمی بهینه نمود.
این سمینار در تاریخ 18 اردیبهشت در هتل المپیک توسط شرکت توسعه و مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر برگزار گردید.

بخش هایی از عکس های این سمینار را در زیر می توانید مشاهده نمایید:















 
کلمات کلیدی جوجه کشی پیترسایم
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com