قیمت هر کیلو مرغ ۱۴۲۰۰ تومان

قیمت هر کیلو مرغ ۱۴۲۰۰ تومان
رییس انجمن صنفی کشتارگاه های صنعتی مرغ اصفهان گفت: هیچگونه افزایش قیمتی در بازار مرغ انجام نشده و قیمت این محصول در هفته گذشته کاهشی نیز بوده است.
حمیدرضا شیخان با تکذیب خبر افزایش قیمت مرغ، اظهار کرد: در هفته اخیر هیچ افزایش قیمتی در بازار مرغ و گوشت سفید رخ نداده و در مواردی نیز کاهش نرخ مرغ در این بازار ثبت شده است.
وی افزود: امروز قیمت هر کیلو مرغ درب کشتارگاه ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان بوده است و فروشندگان نیز موظف هستند تا هر کیلو مرغ را با قیمت ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش برسانند. بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان با فروشندگانی که مرغ را با قیمتی بیش از نرخ مصوب عرضه کرده باشند برخورد خواهد کرد.
رییس انجمن صنفی کشتارگاه های صنعتی مرغ اصفهان با اشاره به وقوع سیلاب در برخی از استان های کشور، گفت: بی شک وقوع حوادث طبیعی از جمله سیلاب تاثیر قابل توجهی بر بازار مرغ خواهد گذاشت، در صورتی که مرغداری در مکان‌های خسارت دیده وجود داشته باشد این سیلاب بر بازار عرضه و تقاضای مرغ تاثیرگذار است.
شیخان خاطر نشان کرد:‌ وقوع سیلاب در استان لرستان باعث شده تا بسیاری از مرغداری های این استان دچار تلفات صد درصدی بشوند و این تلفات بی شک تاثیر زیادی در بازار مرغ و گوشت خواهد گذاشت.
وی یادآور شد: تاثیر خسارات ناشی از سیل در بازار مرغ وابسته به میزان سن طیور تلف شده، خود را نشان می دهد؛ در صورتی که جوجه های مرغداری تلف شده باشند یک الی دو ماه دیگر بروز نوسانات را خواهیم دید اما اگر طیور تلف شده مرغ بالغ بوده باشد به‌زودی تاثیر آن در بازار مرغ آشکار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایمنا، مشاهدات میدانی از مرغ فروشی های سطح شهر اصفهان در برخی روزهای تعطیلات نوروزی گویای افزایش چشمگیر قیمت مرغ در بازار بود تا جایی که در برخی واحدهای صنفی قیمت هرکیلو از این محصول به ۱۸ هزار تومان نیز رسید.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com