قیمت هر کیلو تخم مرغ ۹۵۰ تومان افزایش یافت

قیمت هر کیلو تخم مرغ ۹۵۰ تومان افزایش یافت
مدیرعامل اتحادیه تولید‌کنندگان مرغ تخم‌گذار، گفت: طبق نظر کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی قیمت واقعی هر کیلو تخم مرغ درِ مرغداری ۴۵۰۰ تومان است که با افزایش قیمت ۹۵۰ تومانی در هر کیلو تا رسیدن به قیمت واقعی ۸۰۰ تومان فاصله داریم.
هدایت اصغری مدیرعامل اتحادیه تولید‌کنندگان مرغ تخم‌گذار در رابطه با افزایش قیمت تخم مرغ، گفت: قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری طبق نظر کارشناسان وزارت جهاد 4500 تومان و بر اساس نظر کارشناسان ما 4800 تومان است.
وی افزود: اکنون قیمت هر کیلو تخم مرغ درب کارخانه 3700 تومان است و این قیمت هر کیلو 800 تومان کمتر از قیمتی است که کارشناسان وزارت جهاد برای آن تعیین کرده‌اند.
مدیرعامل اتحادیه تولید‌کنندگان مرغ تخم‌گذار با بیان اینکه تا چند هفته اخیر قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 2850 تومان بود، گفت: الان قیمت هر کیلو تخم مرغ به 3700 تومان رسیده است و برای کنترل قیمت تخم مرغ مقرر شده است که بازار و مدیریت بازار این محصول و همچنین تنظیم بازار تخم مرغ به اتحادیه مرکزی مرغداران میهن واگذار شود.
اصغری اظهار داشت: ماهانه حدود 20 هزار تن مازاد تولید تخم مرغ داریم که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده تا 10 هزار تن از آن در ذخیره چرخشی برای تنظیم بازار قرار گیرد و 10 هزار تن هم صادر شود.
وی افزود: هدف ما در کنترل تولید و بازار تخم مرغ داشتن یک تولید مستمر و پایدار و تعیین قیمتی به نفع تولید‌کننده و مصرف کننده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com