قیمت تخم‌مرغ و جوجه یک روزه ماهانه تعیین می‌شوند

قیمت تخم‌مرغ و جوجه یک روزه ماهانه تعیین می‌شوند
سیدجواد ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست سه‌شنبه ۲۱ مردادماه کمیته تخصصی کمیسیون کشاورزی، گفت: دستورکار نشست کمیته کمیسیون کشاورزی درخصوص تعیین قیمت تخم مرغ با توجه به مشکلات این بخش بود و نمایندگانی از وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در جلسه حضور داشتند.
نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در نشست امروز مقرر شد در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کارگروهی تشکیل و قیمت تخم مرغ و جوجه یک روزه را به صورت ماهانه تعیین کند، ادامه داد: قیمت تخم‌مرغ و جوجه یک روزه در کشوری مانند ترکیه به صورت هفتگی تعیین می‌شود.
وی ادامه داد: در شرایط خاص کشور کارگروه تعیین قیمت تخم‌مرغ و جوجه یک‌روزه با حضور سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی، بخش خصوصی اصلی مرتبط با حوزه و در صورت نیاز نماینده بازرسی تعزیرات می‌توانند کمک کنند و نرخ مصوب شده توسط این کارگروه می‌‌تواند معیار ستاد تنظیم بازار باشد و از آشفتگی در این زمینه جلوگیری کند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بخش‌های دولتی در تعیین قیمت محصولات نباید دچار دوگانگی باشند، عنوان کرد: تعیین قیمت تخم‌مرغ و جوجه یک روزه به صورت ماهانه و توسط کارگروهی خاص به نفع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: قیمت‌های تعیین شده در بازار ثابت نیستند و متوسط نرخ‌های مشخص شده در هر ماه قابل قبول است.
 
نظرات شما
  •  

    کریمی گفت : ۹۹/۰۵/۲۶

    سلام..اگر واقعا انصاف دارید..چرا فقط قیمت تخم مرغ را کنترل میکنید...همه اجناس ۳۰۰ درصد گران شده..پس تخم مرغ را حداقل ۵۰ درصد گران کنید...
    چون اگر این کار را نکنید تمام مرغداری ها بسته میشه..و اونوقت دیگه قیمت را نمیتونن کنترل کنند..متشکرم.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com