قاچاق دام زنده هنوز ادامه دارد

قاچاق دام زنده هنوز ادامه دارد
خوشبختانه با قول هایی که رییس جمهور در خصوص ترخیص نهاده های دامی داده اند به زودی این مشکل نیز برطرف خواهد شد و مشکلات دامداران نیز مرتفع می شود.
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی از واردات گوشت گوسفند از کشورهای استرالیا و پاکستان خبر داد.
اصغر ملکی، رییس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به تامین نیاز گوشت کشور اظهار داشت: برای اطمینان بیشتر پیشنهاد شد واردات گوشت از کشورهای استرالیا و پاکستان به صورت بسته بندی انجام شود.
وی همچنین گفت: نرخ گوشت گوسفند از چند ماه گذشته تاکنون هیچ گونه تغییری نداشته است و هر کیلوگرم گوشت گوسفندی به قیمت 23 هزار تومان و هر شقه با بهای 26 هزار تومان به مغازه داران ارائه می شود.
ملکی تصریح کرد: متاسفانه بدلیل گسترده بودن مرزهای غربی کشورخروج دام زنده از شهرهایی نظیر کردستان، پیرانشهر و اشنویه به کشورهای عراق و ترکیه همچنان ادامه دارد و نیاز به برخورد جدی‌تری دارد.
وی در خصوص کمبود نهاده‌های دامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با قول‌هایی که رییس جمهور در خصوص ترخیص نهاده‌های دامی داده‌اند به زودی این مشکل نیز برطرف خواهد شد و مشکلات دامداران نیز مرتفع می‌شود.
ملکی در خاتمه گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل‌های سرد سال و افزایش میزان مصرف گوشت در کشور این کمبود با واردات جبران خواهد شد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com