فیلم مراسم تقدیر از سه پیشکسوت بزرگ دامپزشکی در نوزدهمین کنگره دامپزشکی ایران

فیلم مراسم تقدیر از سه پیشکسوت بزرگ دامپزشکی در نوزدهمین کنگره دامپزشکی ایران
یکی از کارهای ارزشمند هر تشکل و صنفی، تقدیر و قدردانی از پیشکسوتان و بزرگان صنعت خود می باشد که جامعه دامپزشکان با انجام آن، حق شاگردی و استادی را در نوزدهمین کنگره دامپزشکی ایران به جا آورد.
نوزدهمین دوره کنگره دامپزشکی ایران که دارای عقبه ای بسیار ارزشمند است در این دوره علی رغم تمام تلاش های خود نتوانست در الگوی یک کنگره خوب و در حد عالی برگزار شود و بیشتر نمایشی بود برای برند سازی و معرفی جامعه دامپزشکان که این مسئله دور از چشم اسپانسرهای این کنگره نماند.
استقبال کمتر شرکت کنندگان نسبت به سالهای گذشته می تواند زنگ خطری برای مجریان این کنگره باشد چرا که این جمع و جمعیت ستون های تشکیل دهنده این کنگره علمی هستند و استقبال کم آن ها می تواند معانی های فراوانی داشته باشد
اما از ارزشمند ترین برنامه این کنگره نمی توان گذشت و آن هم قدردانی از سه پیشکسوت صنعت دامپزشکی است که هر چند نبود آقای دکتر خلج و اختصاص ندادن زمانی حتی اندک در قبال سالها تلاش این پیشکسوتان کاملا به چشم آمد اما هر چقدر متولی ما کم گذاشت، شرکت کنندگان جبران کرده و قدردانی شایسته ای از بزرگان این صنعت نمودند.
فیلم کوتاهی که در این خصوص تهیه شده است نمی تواند حتی تشکری کوچک در قبال سالها تلاش و رنج دوستان باشد اما نمایشی کوتاه خواهد بود برای ثبت در یادها.

{tor_mjvideo}poster=photos/itpvp/pic/movies/pishkesvat-e01.jpg src=photos/itpvp/movies/Taghdir-Pishkesvat-19congere-95.flv{/tor_mjvideo}

دانلود کلیپ
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com