فرصت مناسب جهت تعاملات تجاری داخلی و خارجی در پیش است

فرصت مناسب جهت تعاملات تجاری داخلی و خارجی در پیش است
تیر ماه سال جاری، نمایشگاه های تخصصی متعددی در زمینه صنعت دام و طیور برگزار می شوند که یکی از مهمترین این نمایشگاه ها، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، خوراک دام و صنایع وابسته است که همزمان با نمایشگاه دامپزشکی ایران و نمایشگاه شیلات و آبزیان در مشهد برگزار می شود.
این نمایشگاه از آن جهت مهم ارزیابی می شود که سال گذشته اقدامات قابل توجهی در این رویداد صورت گرفت و برنامه های پیش بینی شده سال جاری نیز، حکایت از تاثیرگذاری بیش از پیش آن دارد.
برگزاری همایش GMP   و مصوب شدن ماده 18 و 19  قانون دامپزشکی ، حضور مقامات مرتبط و ارتباط نزدیک با مشارکت کنندگان و اعلام خبرهای خوب از جمله اعلام اختصاص 30 میلیارد ریال تسهیلات به رونق بخش کشاورزی از جمله این موارد بود. حضور هیات تجاری از افغانستان و مذاکرات تجاری دیگر نقاط ممتاز این رویداد بود.
تفکیک شدن عناوین نمایشگاه و توجه بیشتر به زیرمجموعه ها، برنامه ریزی حضور هیات های تجاری داخلی از استان های مجاور و به ویژه شهرستان های استان خراسان رضوی و همچنین حضور هیات های تجاری به خصوص کشورهای افغانستان و عراق از جمله برنامه های نمایشگاه سال جاری می باشد.
همچنین مقرر گردیده به منظور بهبود تولیدات صنعت دام و طیور و بکارگیری تجهیزات و ارتقاء سطح مکانیزاسیون، خط اعتباری ویژه ای برای شرکتهای تولیدکننده تجهیزاتی که در این نمایشگاه حضور یابند، لحاظ شود.
این موارد باعث می شود نمایشگاهی هدفمند برای مشارکت کنندگانی که قصد تعاملات تجاری با این بازدیدکنندگان دارند، فراهم آید.
این رویداد از 18 الی 21 تیرماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود که علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت
http://ipelshow.ir
مراجعه و یا با شماره 09120453018 تماس بگیرند.
 
کلمات کلیدی نمایشگاه مشهد
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com