عمده مشکلات مرغداران، کمبود منابع مالی است

عمده مشکلات مرغداران، کمبود منابع مالی است
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بیشتر مشکلات مرغداران، کمبود منابع مالی است و در این زمینه اگر دولت می‌توانست این منابع را در اختیارشان بگذارد، قطعاً مشکلاتشان حل می‌شد.
سید نوراله حسن زاده با اشاره به مصوبه واردات مرغ به استان از دیگر استان‌ها اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت و اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، زنجیره تأمین مرغ را به طور کامل بررسی دقیق و آسیب‌شناسی کرده اند تا در نهایت تصمیم درست مبنی بر چگونگی تأمین این کالای اساسی گرفته شود.
وی افزود: به دادگستری استان هم اعلام کرده ایم برنامه‌هایی که قرارگاه فرماندهی اقتصادی استان ابلاغ می‌کند را اجرایی و با متخلفان برخورد کند زیرا در صورت عدم برخورد با متخلفان، این نا بسامانی‌ها در بازار رخ می‌دهد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: بیشتر مشکلات مرغداران، کمبود منابع مالی است و در این زمینه اگر دولت می‌توانست این منابع را در اختیارشان بگذارد، قطعاً مشکلاتشان حل می‌شد.
حسن زاده عنوان کرد: غالباً مشکلات مالی مرغداران را وادار می‌کند که تنظیم قیمت مرغ را در بازار بر هم بزنند و روابط پنهانی برای عدم عرضه یا افزایش قیمت را برقرار کنند.
وی ادامه داد: برای تنظیم قیمت مرغ در بازار استان باید هر چیزی که در ستاد تنظیم بازار مصوب می‌شود اجرایی شود و در این زمینه اگر کسی نیز از مصوبات تبعیت نکند باید با او برخورد قانونی شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: اقتصاد کشور، بر اساس عرضه و تقاضا است اما چون در کشور مشکلاتی وجود دارد، باید در حوزه‌های مختلف مراقبت صورت بگیرد تا اقلام به موقع به دست مردم برسد و مشکلی وجود نداشته باشند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com